˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

"نـامـ ه مـعروف کوفیـان"

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۲۱ ب.ظ

بــآ مـَن از بـودن بـگـــو....


گـوشــم

را کــَـر کـرده

هـیـآهـوـےِ نــَـبودنـتـــ ـــ  +





.: پی نوشتـــ ـ ـ ـ ـ ـ ـــــ :.


نـامـ ه ام تنهـا یک کـلمـ ه بـود ...

 

آن هـم :

 

بـیـا ...

 
بـ ه امضـا کـ ه رسیـدم
...

 

یـاد همـان نـامـ ه مـعروف کوفیـان بـ ه امـام زمـانـشان

 
دستـانـ م را بـدجور لـرزانـد
!

نظرات  (۱۵)

  • غریبه غریب
  • وعده های کوفیانه...نامه های کوفیانه...وعده های کوفیانه

    ترسم داره
  • ₪بنـت الهـدی₪
  • اللهم عجل لولیک الفرج...
    سلام..
    چیزی نمیشه گفت..
    فقط باید های های گریه کرد..

    : (
    پاسخ:
    ابجی قالب وبلاگم خوب نیس؟همونو بذارم؟
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • من

    مو به مو در دلتنگی ات سفید شدم..........جسارت نباشه آقا؛
    کی میای؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    ...{-77-}
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامــ
    خداقوتــــــــ
    یامهــــــــــــدی

    ابری ام، بارانی ام، حال و هوایم خوب نیست

    چشم سر، خیس است امّا چشم دل، مرطوب نیست

    آفت عصیان به جان نخل دل افتاده است

    علتش این است اگر محصول ها مرغوب نیست

    سود بازار عمل از عُرف هم کمتر شده

    ای دریغ اوضاع کار و بار من مطلوب نیست

    این دل بی در اگرچه جای این و آن شده

    غیر تو اصلاً برای من کسی محبوب نیست...

    واقعاً من دوستت دارم عزیز فاطمه!

    غیر یوسف هر کسی که دلبر یعقوب نیست

    با منِ بیچاره هم حرفی بزن چیزی بگو

    جنس این دل که دگر از جنس سنگ و چوب نیست

    طاقت دوری ندارم، رحم کن بر عاشقت

    صبر من مانند صبر حضرت ایّوب نیست

    کربــــ بلا می خواهم آقا ... التمـــــــــــاست می کنم

    نامه ام را مُهر کن هر چند که مکتوب نیست

    "محمد فردوسی"

    +قالب جدید مبارکـــــ
    +در این زمستان سرد و آدم های سرد " قالب حرفها دارد"
    یازهراکربــــ بلا ان شاء الله
    پاسخ:
    ممنون خانومی{-107-}
    :"(



    سوال: میشه عکس سمت چپ رو تفسیر بفرمایید؟! :-|
    پاسخ:
    نخوندیش مگه ؟؟؟؟
    بوخونش متوجه میشی دیه اجی {-29-}
    ای جانم..
    قربون آبجیم بشم من..
    : )
    واسه تنوع بد نیس..
    ولی قبلی به نظر من بهتر بود..
    میل خودتو فدای تو بشم..
    من فقط نظرمو گفتم.
    :-*
    پاسخ:
    مامانم میگه این بیتره!!
    اللهم عحل لولیک الفرج
    پاسخ:
    ...{-35-}
    به من رحـم کـن  ، بیقـرارم بیــا
    کــجـــا بغـضــمُ جـــا بزارم ، بیـــا
    نمیدونم این چندمین جمعه بود 
    حـســـاب زمــانُ نـــدارم ، بـیــــــا

    دارم ادعـــا مـــیــکــنــم بـا تــوام
    شـــــاید ایـن فقــط حرفه و ادعـا
    نمـیدونم این چــندمین جمعه بود
    خــــدا شـــاهــده درد دارم ، بـیـــا

    : ((
    پاسخ:
    ...{-60-}
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • سلام جیجرم
    چطولی؟
    ببشخید از عکس پستت استفاده کلدم
    حلال بفرمایید
    پاسخ:
    سلام جیجل تلم {-41-}
    نوش جونت {-7-}

    سخنان ابوذر بر بالای قبر فرزندش(قیامت و مرگ)
    هنگامی که ذر، پسر ابوذر غفاری از دنیا رفت، ابوذر کنار قبرش نشست و با چشمی گریان و دلی سوزان چنین گفت: «ای فرزندم! خدا تو را بیامرزد که تو نیکو فرزندی بودی. من از تو خشنود بودم، ولی سوگند به خدا! مرگ تو مرا در هم نشکست؛ زیرا به کسی غیر خدا دل نبسته ام و به کسی نیاز ندارم. اگر ترس و وحشت قبر نبود، دوست داشتم به جای تو بخوابم. ای فرزندم! بدان که فراق تو مرا به گریه نینداخته است و سوگند به خدا! برای جدایی تو گریه نمی کنم، بلکه گریه ام برای این است که هنگام مرگ و پس از آن به تو چه گذشت. ای پسرم! در پاسخ پرسش بازخواست کنندگان چه گفتی و آنها با تو چه گفتند؟
    خدایا! آنچه از حقوق پدری بر پسرم واجب کرده ای، آن را به او بخشیدم! تو هم از حقوق خود بر او بگذر»


     بحارالانوار، ج 22، ص 429

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    مشکلات سکوی صعود ماهستند

    کشاورزی الاغ پیری داشت که یک روز اتفاقی به درون یک چاه بدون آب افتاد

    . کشاورز هر چه سعی کرد نتوانست الاغ را از درون چاه بیرون بیاورد.

    پس برای اینکه حیوان بیچاره زیاد زجر نکشد، کشاورز و مردم روستا تصمیم گرفتند چاه را با خاک پر کنند تا الاغ زودتر بمیرد و مرگ تدریجی او باعث عذابش نشود. مردم با سطل روی سر الاغ خاک می ریختند اما الاغ هر بار خاک های روی بدنش را می تکاند و زیر پایش می ریخت و وقتی خاک زیر پایش بالا می آمد، سعی می کرد روی خاک ها بایستد روستایی ها همینطور به زنده به گور کردن الاغ بیچاره ادامه دادند و الاغ هم همینطور به بالا آمدن ادامه داد تا اینکه به لبه چاه رسید و در حیرت کشاورز و روستائیان از چاه بیرون آمد .

    نتیجه اخلاقی : مشکلات، مانند تلی از خاک بر سر ما می ریزند و ما همواره دو انتخاب داریم: اول اینکه اجازه بدهیم مشکلات ما را زنده به گور کنند و دوم اینکه از مشکلات سکویی بسازیم برای صعود !

    پاسخ:
    خیلی جالب بود
    ممنون :)
  • سید علی هاشمی
  • بیا...

    اینجا نه کوفه است و نه مردمانش کوفی...
    سلام خیلی خوبه به وب ماهم بیا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    جشم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">