˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

هوای تو..

جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۵۸ ق.ظ

بدون مقدمه شروع میکنم

اصل مطلب

وقتی زمینه موبایل و کامپیوترت عوض میشه

یه نمادی از حال و هوای دلته
مث اینکه حرفای دلتو نقاشی کردی!

و دل من این روزا ...



+دلتنگی یعنی:دلت بخواهد با جمعیت همصدا شوی وبا اشک بگویی... حسیـــــــــــــن آرام جانم حسیــــــــــــــن روح و روانم...
+به تـــو که فکر میکنــــم چشمانـــــم بارانی میشـــوند عصب های چشمــــم کـــــــــربلایی شده اند...(+)
+در نامــه اش به معاویــه این گونه نوشت که :"از روی مقنعه طوری بر دو گونه اش زدم که گوشواره ها پاره شد و به زمین ریخت"

+سه سال برایت کـــافی بود تا بشوی شبیـــه ترین به "مـــــــــــــــادر" تـو اگـــر 18 ســـاله میشدی چــه میـــکردی ؟!



حتما ببینیــــــد
+دریافت

نظرات  (۶۰)

  • بنت الحسین
  • دلــــــم حرم میخاد......
    عالی
    +رزقت شهادتـــــ
    پاسخ:
    ممنون :)
  • افشین پارسائیان
  • پنجره فولاد رضا برات کربلا میده
    هرکی که کربلا میره از حرم رضا میره
    پاسخ:
    هر کی که حسینی باشه از حرم امام رضا کربلام میره
    من این لیاقتو تو خودم نمیبینم... :(
  • سید هادی حسینی
  • سلام علیکم
    با افتخار لینک شدید. 
    موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام
    شما نیز..!
    دلم تنگِ غروبِ کربلاست...
    اللهم ارزقنا...
  • امیررضا توسلی
  • خیلی خوب بود آفرین
    دیشب قــــــــم بودبم حرم بی بی
    بله مثل حال و هوای دل من که حال و هوای بین الحرمین دارد
    حسیـــــــــــــن آرام جانم حسیــــــــــــــن روح و روانم...
    http://upload7.ir/imgs/2014-08/13748426977809160563.jpg
    ریحانه بابا بود با یک دل زهرایی :(
    http://upload7.ir/imgs/2014-08/17656426360540726376.jpg
    پاسخ:
    ممنون :(
  • انسان غریب
  • السلام علیک یا اباعبدالله الحسین 

    السلام علیک یا رقیه بنت الحسین

    علی لعنت الله علی القوم الظالمین

    سپاس التماس دعا
  • شِِــــیخ شـــهید
  • ای کاش در دلمان حقیقت حسین رو نقش بزنیم نه عکس گنبد و گلدسته رو
     که اولی تکامل انسانیت را به دنبال دارد و دومی تکامل اهن و سنگ....

    ممنون از دعوت تون :))
    پاسخ:
    خوش آمدین ..
    اللهم ارزقنا حرم
    آرزومه کربلا برم
    نفرین به سفر که هرچه کرد ، او کرد

    چسبید ...

    ممنون
  • از تبار باران
  • اللهمَّ ارزُقنا ...
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    گر میسر من را کام او
    عشق بازی میکنم با نام او ...

    ارادتمند بی بی رقیه ایم / با روضه ایشان گره ها وا میشود...

    عالی بود
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • :(
    پاسخ:
    :"(
  • امیـــــد ...
  • دلتنگم دلتنگ حرم یار ....

    منتظر نظراتتون در مورد این پستم هستم ببینید لطفا 

    http://hes-dobare.blog.ir/1393/05/25
  • عاشق اهلبیت ع
  • :(


    سلام

    به روز هستیم با مطلب جدید با عنوان انتظار 

    یا علی النقی ع
  • در مسلخ عشق
  • سلام همین که دل واسه مصائب ارباب به لرزه در میاد خودش نعمته...
    ارباب اربابی رو خوب بلده


    دعوتید به   پر پرواز
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • وای دلم لرزید بدجور.....
    پاسخ:
    :(

    سلام. مطالب خواندنی و پرنکته ای داشتین.


    حسین جان!

    صدها هزار شغل عوض کرده ام ولی...

    آخر گدایی درتان چیز دیگریست

    پاسخ:
    سلام ممنون
  • در مسلخ عشق
  • ممنون از حضورتون.
    با نام هیس لینک شدید.
    پاسخ:
    شما نیز ...
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • صدها هزار شغل عوض کرده ام ولی

    آخر گدایی درتان چیز دیگریست....

  • یا فاطمه الزهرا
  • سلام آبجی..
    احسنت عالی بود..
    ما هم بعد کلی غیبت برگشتیم:)
    http://beyragh313.blog.ir/1393/05/26/%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%B1-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%86%DA%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85
    پاسخ:
    سلام عزییزم 
    خداروشکر :)
    دلـــتنگـم ...

    اللهم ارزقنا ...

    سلام.

    منتشر شد... 

     

    معرفی کتاب :

     

    انتظار...عامیانه،عالمانه،عارفانه.

     

    http://heyateketab.blog.ir/post/118

     

  • مردی بنام شقایق ...
  • سوگند بر سجاده ی بی بی رقیه....


    سلام
    شعری که روی گلدسته نوشته شده
    مارو برد دهه اول محرم...

    اینو با رفقا میخوندیم تو هیئت...
    هعییییییییییییییییییییییی
  • دیوونه مهدی
  • سلام
    من چی بگم تازه برگشتم اما بازم تلتنگ شش گوشه ام................

     لطفا برام خیلی دعا کنید

    التماس دعای فرج
    یا حق 
    ★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.


    *بِـــــــــ✿ــــســــــــــمِ الـــــلـــه الــــــ✿ــــرَّحمـــــنِ الــــــرَّحـــــ✿ــــــــیــــــــــــــم*



    ســــلام علیکم



    پیامبر صلى الله علیه و آله:

    إِذا وُقِعَ فِى الرَّجُلِ و َأَنتَ فى مَلأٍ، فَکُن لِلرَّجُلِ ناصِرا و َلِلقَومِ زاجِرا وَقَمُ عَنهُم؛

    اگر در میان جمعى بودى و از کسى غیبت شد، او را یارى کن و آن جمع را از غیبت کردن بازدار و از میانشان برخیز و برو.

    (کنزالعمال، ج3، ص586، ح8028)





    با مطلب چرا غـــــــــــــــیـــــــــبــــت از بدترین گناهان است؟  به روزم






    منــــــــــــــــنتظر نظرات ارزشمندتان در پایان مــــــــطلب هستیم





    یاثــــــــــارالله




    ★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★¸.•¨`*•.¸★★.¸¸.•*´`*•.¸★★¸.•¨`*•.
    سلام
    ممنون که بهم سر زدید
    و من اله توفیق...

     ساقی! دل رو بیقرارش کن!

    به "حسین-ع" مارو یه سفارش کن

    اربابم....

    دلم اسیره

    غروب کربلاء رو که یادم نمیره ....

    ارباااااب! دریاااااب!

  • سید هادی حسینی
  • سلام علیکم
    بروزم با مطلبی با عنوان:
    "یک سالگی بهشتی شدن حاج اسماعیل"
    منتظر حضور و نظر شما
    یاعلی
  • مصطفی امیریان
  • و این تصویر حس بهتری هم به ادم می ده :)
    ممنون که سر زدین 
    ان شاالله به زودی زیارت نصیبتون بشه 

    امشب دل من دو چشم نم میخواهد


    اصرار نکن چرا...دلم میخواهد


    ایــوان نجف.... 


    ضــریح....


    گنبـــد....


    حیـــدر...


    آقا بطلب دلم حرم میخواهد

     

  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • حسین آرام جانم حسین روح و روانم...

    اللهم ارزقنا شفاعة الحسین یوم الورود!

    الهی آمین!
  • کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)
  • خــواستـــم کــه

    بـــا تـــو درد دل کنـــم !

    گـریـــه ام ولـــی

    امـــــانم نمی دهـــد ...


    سلام خوبین ؟! من وبلاگ شمارو اتّفاقی دیدم و باهاش خیلی ارتباط برقرار می کنم ...
    اگر شما هم منّت بذارین و تشریف بیارین وبلاگ من حقیر و پست هامو ( که حرفای دلمه ) بخونید و نظرتونو بیان کنید خیلی خوشحال و ممنون میشم ...
    دوست دارم که با هم دوست بشیم ... من یه دختر دانشجو ام ...
    حالا اگر دوست داشتین بیشتر باهم آشنا میشیم و دوست :)
    به امید روزهای خوب برای شما :)
    پاسخ:
    سلام چشم حتمن :)
  • امیـــــد ...
  • حضرت صادق (ع)فرمود:

     هر که غضب خود را نگه دارد، 

    خدا عیب او را بپوشاند.

     أصول الکافی / ترجمه مصطفوى، ج‏3، ص: 414

     ایام شهادت امام صادق (ع) را تسلیت میگوییم....


  • سفیـــر نـــور

  • سلام:(
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
    خوش آمدید به وبلاگم
  • علیرضا فلاح
  • سلام اگه دوست داری وبلاگ ما رو لینک کن خبر بده تا منم وب شما رو لینک کنم
    ممنون از وبلاگ خوبتون اجرکم عند الله
  • ابوالفضل اشناب
  • بسم الله

    یک جایی نوشته بودند :

    "دیگه عادت به دوری کردم آقا... دیگه کرب و بلام تو روضه هاته..."

    همان.

    یاعلی
  • حبیب و محبوب
  • سلام
    صفایی دادید به دل ما..
    ممنون و موفق باشید.
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    امام صادق علیه السلام:
    علم به آموختن نیست.

    علم نوری است که در قلب کسی که خدا بخواهد او را هدایت کند قرار می گیرید

    پس اگر طالب علمی اول در نفس خودت حقیقت عبودیت را جست و جو کن و علم را با عمل به آن طلب کن و از خدا بپرس تا به تو پاسخ گوید و بفهماند

    بروزیم و منتظر حضور و نظرتون

    یا علی


  • امیرحسین رعایی
  • دلم هواییت شده
    مدام خوانَدَت : حــسـیــن...(علیه السلام)
    مجـروح را جـراحــت
    و
    بیمــار را مــرض
    عشـــاق را مفـارقــتِ یـــار مـی‌کشــد ...
    پاسخ:
    نوکر رخ ارباب نبیند سخت است..
    عصب های چشمــــم کـــــــــربلایی شده اند...



    سلام
    به به...
    جمله ای بسی زیبا...
  • ˙˙·٠•✿ اِقلیما ✿•٠·˙˙
  • هرکه را کم میدهی سلطان خوبی میشود
    کافر از لطف شما سلمان خوبی میشود

    طول و عرض این حرم را بارها سنجیده است
    کفش من دارد ریاضیدان خوبی میشود

     از همین خاک حرم بهر تبرک برده ام
    درد من هم صاحب درمان خوبی میشود

    جبرئیل است اینکه دارد گرد گیری میکند
    در حریمت این ملک دربان خوبی میشود...

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    شهادت امام صادق علیه السلام تسلیت باد
    امام فرمودند : مایه زینت ما باشید نه مایه عیب ما.
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب

    سلااااااااام.

    حسین آرام جانم...

     

    میگم نکنه عشق به امام حسین(ع) برامون عادی بشه؟!... دوستت دارم حسین(ع)، بیشتر از دیروز، کمتر از فردا ....

     

    حب الحسین(ع) رشته تحصیلی شماست

     

    دانش سرای عشق و جنون، شهر کربلاست ...

    پاسخ:
    سلام:)
    وقتی هوای شهرنفس گیر میشود
    باذکریاحسین نفسی تازه میکنم

    لینک شدین
    ممنون از حضورتون
    سلام خواهری...
    خیلی این پستتون رو دوست دارم..


    من زنده ام به عشق ارباب..:(((((((((((
    ــــــــــــــــــــــــــــــ
    ممنون

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون که اومدی
  • ˙˙·٠•ღ مهـدی، قلب تپنده شیعه ღ•٠·˙˙
  •  :.. اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم ..:

    اللهم ارزقنا زیاره علی بن موسی الرضا....آمیـــن
    سلام
    خسته نباشید
    خدا قوت به قلمتون
    من تازه وبلاگ ساختم
    خوشحال میشم من رو در این عرصه یاری کنید و در وبم حضور پیدا کنید
    دعا کنید ما را / یا علی
  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • برخود ببال
    و از آن دسته دخترانی باش که پیامبر(ص) درباره ی ایشان فرموند
    چه خوب فرزندانی اند
    دختران محجوب

    روزتون مبارک...

    دعوتید به جشنمون...
  • عـــطـش ...
  • دست مارا به محرم برسانید فقط ...

    خیلی دلتنگ محرمم

    التماس دعا
    با سلام
    جزاک الله خیرا
    اول صبحی این فایل تصویری شما چه اشکی از ماگرفت...اجرت با ارباب
    سلام

    چقد این هم صداشدن زیباست
    دلمان خواست :(

    روزی همه مون کربلا
    پاسخ:
    ان شاالله
    به زودی..
    وبتون بسیارزیباست احسنت بانو
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • ح س ی ن ....
    آرام جانم...
    سلام
    چیزی ندارم خواهر جز بغض...
    و اشکی که ریخت از گونم...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">