˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

درهم!

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۵ ب.ظ


یه چی بگم...

تا حالا برات پیش اومده چن روزی شناسنامت هی جلو چشت باشه

هر طرف میری ببینیش...!؟

احتمالن کاری که میکنی برش میداری ورق میزنی دونه دونه میرسی به صفحه ی...

ازدواج,فرزندان,طلاق,و اخرش وفـــــــــــاتـــــــــ... !!

میدونی که یه روزی پر میشه ولی عایا باورم داری که یه روزی پر میشه؟!!

ینی میتونی قبول کنی؟ینی باورت میشه یه روزی دیگه نباشی؟!!

قلبت وایسه چشاتو ببندن و دورو برت شلوغ شه و های های گریه و زاری...

غسل و کفن و لحد و شب اول قبر و سوم و هفتم و چهلم و سال و سال و سال و سال و ......

شایدم بعد چند سال دیگه اثری ازمون تو قبرمون نباشه...

اونور که بماند ...!

بماند که سر چی زجر میبینیم و سر چی اجر..

ولی اینور دیگه برای همیشه نیستیم

لباسامونو خاک میکنن طلاهامونو تقسیم!

تا هفتم چشاشون اشکه و بعدش خنثی!در برخی حالاتم یادشون میره یکی مرده...!

من از مرگ میترسم

نه...

وحشت دارم


چی میشه که مرگ واسه یکی میشه احلی من العسل و واسه یکی میشه ...

بنظرم نمیشه توصیف کرد..

بذگریم

مادربزرگم 6 تیر رف اونور...

دیدمش... تو بیمارستان... تو پاکخونه... تو تابوت... تو کفن... تو قبرش...

بعد اینکه قبرشو بستن چادر مشکیشو کشیدن سرش...

خاکی بود ...

تنها اتفاق نه ولی اتفاقی که به وضوح تو خودم حس کردم این بود که بیشتر عاشق مامانم شدم

نمیتونم تصور کنم که یه روز نباشه...

شب اول ماه رمضون شد شب اول قبر مادرجونم

بعد هفتم هر کی رف پی زندگی خودش و ...

حَتس نوشت...:

گمونم خانومای این زمین و سرزمین مادر بزرگاشون نمیمیرن

نظر شما چیه ؟ هوم؟؟


ماه رمضون به این عظمت گذشت و برا من قبل و بعدش هیچ فرقی نداشت

شبای قدر ...

جمله ای که اون شبا و اون روزا خیلی تو ذهنم تکرار میشد:

ده مرتبه کم است تا قیامت صدا میزنم بعلی بن موسی...

بعلی بن موسی

بعلی بن موسی

بعلی بن موسی


پارسال اینارو تو صحن جهوری گفتم...!

یادتونه زیارت خوجگلو؟!!!

بچه های یاران دهم دارن میرن

ینی منم میرم؟؟{-60-}

خسته شدین؟؟؟خیلی حرف زدم ببخشید

دلم پر بود کاملن خالی نشد ولی یکم سبک شد :))

تو این مدت  تنها کاری که با اشتیاق انجام دادم و به دلم نشست

خوشکل کردن عروسک لجبازم بود

لباساشو شستم موهاشم با زور نرم کننده شونه کردم با سشوار خشکش کردم!!!!

عین ماه شد دخملم!


خداوکیلی بچه ها دنیایی دارن واسه خودشون من از دنیای بچگیام ینی از حسی که داشتم چیزی یادم نمیاد !

الاله دیروز اومده در حالی که صندلی کامپیوترمو داره میکشه عقب میگه ببخشید اینتر نت شما دبل فکسم داره؟؟؟{-66-}

منظورشو نفهمیدم ولی گفتم بله بفرمایید بشینید !!!!!!!!!{-15-}

منم یه قوری سفید کوچولو داشتم با اون شیر میخوردم!!!یه روز سر پله ها از دستم افتاد شکس

عصن نمیتونم خدافظی کنم !!!

عجب گیری کردین!!!خخخخ!!

 

در پناه حق {-7-}

 

 

نظرات  (۴۵)

سلام

خدا رحمتشون کنه 

مطلبتون هم خیلی خوب بود :)

در پناه حق
پاسخ:
سلام
خوش اومدین

سلام
خدا رحمتشون کنه و به شما صبر بده...

 أَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
پاسخ:
سلام
ممنون و مچکر
  • انسان غریب
  • سلام علیکم 
    خدارحمتشون کنه
    اقرار میکنم منم از مرگ وحشت دارم:(
    عجبی بعد از اون مطلب سبک زندگی اپ کردید
    پاسخ:
    گرفتار بودم
    ممنون که اومدین
    سلام
    ان شاءالله که مورد لطف و رحمت خداوند قرار بگیرن . و خدا به شما و خونواده تون صبر بده .

    راستش قبل از ماه رمضان مامان هم کلاسیم فوت کرد ، اولین بار بود که رفتم تشییع جنازه ،
    و اولین بار که بعضی چیزا رو دیدم و خیلی چیزا رو درک کردم .
    هروقت یادش میفتم که دنیا بدون مادر براش چطوریه کلی گریه می کنم ، هم برای دوستم و هم برای حال و روز خراب خودم تو اون دنیا ... ؛ انگار تازه مرگ رو باور کردم ...
    ببخشید منم زیاد حرف زدم .

    پاسخ:
    ...{-29-}
  • ی آنتی زایون
  • سلام بانو
    خدا رحمتشون کنه.
    ببینم شما هنوز عروسک بازی میکنی ؟ زشته آبرومونو بردی ..ای وای من ..هییییییییی
    پاسخ:
    وقتی الاله به بازی کردن افتاد همه عروسکای من نابود شدن
    این تنها یادگار بچگیامه
    بازی نمیکنم باش بخدا :)
    کثیف شده بود تمیزش کردم :)
    سلام دوست عزیزم من کیمیا فیسنما ام
    خدا رحمت کنه مادربزرگتو
    منم یک ماهه مادربزرگم فوت کرده . تا هفتمش که همش یه پامون خونه بود و یه پامون بهشت زهرا خیلی به مرگ فکر میکردم و حواسم به این دنیام بیشتر بود ولی آدم که از این محیط دور میشه همه چی یادش میره...بازم روزمرگی و بازم مشغولی های این دنیا...
    انسان از ریشه ی کلمه ی نسیان...فراموشی...کاشکی آدم یه برنامه داشته باشه مثلا هفته ای یکبار حتما تو اینجور جاها باخودش و خدا خلوت کنه تا بعضی چیزا همیشه یادش بمونه.
    من فکم گرم بشه دیگه دستی و ترمز جواب نمیده :)))
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
    درسته ..
    ممنون که سر زدی ابجی
    بح بح!
    سلااااام آبجی خانوم
    خوبی؟؟
    خوش تشریف آوردی
    :)
    جات بسی خالی بود
    پاسخ:
    سلام سعیده گلی :)))))))))))
    آهااااا الان وبتون باز شد برام
    اومدم!!!!!!!

    اول سلام.:))

    دوم:خدا مادربزرگتــونو  رحمت کنه.

    بعدش،این که خیلی جالب بود مطلبت خیلی ..

    ممنون:).

    درضمن ،منم از مردن میترسم...!!!!

    کاش بچه می مــــوندم..کاش بزرگـــ نمیشدم:(((

    .


    پاسخ:
    اول علیک سلام :))
    دوم خدا رفتگان شما رو بیامرزه :)
    بعدش خیلی ممنونم جالبی از مطالب خودتونه!!
    خواهش میکنم وظیفم بود!!!خخ!
    همه از مردن میترسن چون همه جای بندگی زندگی میکنن!
    هنر اینه که تو مسیری که خدا گذاشته پیش بریم و راضی نیگرش داریم! ان شاالله که موفق میشیم :)
    ممنون که اومدی خوشکلم
    یه چیز دیگه...

     من همش سر میزدم به وبت.منتظرت بودم...


    باورکن :))
    پاسخ:
    عزِیــــــــــــــــزم :))
    مرسی ابجی جون {-49-}
    کوله بارت را مهیا کن که فصل رفتن است
    مرگ شوخی نیست می دانی که او با هیچکس...

  • از تبار باران
  • خدا رحمتشون کنه .
    منم از مرگ وحشت دارم ...
    سلام
    ممنون از حضورتون
    بسیار عالی
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    خدا مادر بزرگتون رو بیامرزه و سر سفره حضرت زهرا سلام الله علیها میهمان کند ..
    بالاخره به اندازه چشم برهم زدنی اون صفحه پر میشه...
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که اومدین
  • محرم سرباز کوچولو
  • سلام
    حست زیبا بود و ساده و بی آلایش
    امیدوارم همیشه موفق باشین

    پاسخ:
    سلام
    ممنون
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • حق با توست که نیایی؛

    وقتی از پدرت فقط 

    میدانم که "امام یازدهم" است!
    پاسخ:
    ای وای :(
  • مردی بنام شقایق ...
  • سلام

    من هم نوجوون بودم. موقع غسل پدر بزرگم گفتن یکی باید بیاد کمک غسال!

    هیشکی نرف
    من رفتم...

    خلاصه تو همه مراحل از نزدیک حضور داشتم
    یه جوری مرگ برام یه جور دیگه شد...

    ولی خب ترس از مرگ هس دیگه. خصوصا برای امثال من که آمادگیش رو ندارن.

    یکی از اساتید میگف رفقا مراقب باشید نمیرید!!!

    حیفه آدم بامرگ از دنیا بره تا وقتی شهادت هست...

    +
    عروسک قشنگیه.
    هر چند ماهمیشه با عروسکای خواهرامون فوتبال میکردیم!!!
    پاسخ:
    سلام
    ممنون که اومدین
    اساتید ما همیشه حرفای ناب برا یادگاری موندن دارن
    ممنون اینو وقتی سوم ابتدایی بودم با پولای خودم خریدم...
  • مردی بنام شقایق ...
  • راستی بک گراند تیره وب چشم رو اذیت میکنه و برای چشم ضرر داره

    صرفا جهت اطلاع

    یاعلی
    پاسخ:
    از قالبای دیگه خوشم نمیاد
    خیلیا بم گفتن ولی نمیدونم چی بذارم که هم خودم دوس داشته باشم هم بقیه اذیت نشن
    خدا رحمتشون کنه ...
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
    سلام
    رفاقت به سبک حبیب 3 
    به روز شد

    التماس دعا
  • واژه های بلوری...
  • سلام دوستِ ندیده ی من..

    خوشحالم که نوشته هات انقدر ساده و زیباست.
    و خوشحالم که دوباره اومدی..

    خیلی منتظرت بودم...
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون که میای دوست ندیده ی من :(
  • ی آنتی زایون
  • باشه قبول حالا چرا قسم میخوری؟؟؟..
    پاسخ:
    قسم؟؟؟!!!!!کوش؟!
    سلام
    خدا رحمت کنه مادربزرگتون رو
    یه خورده سخته فکر به اینکه یه روزی میرسه که خیلی راحت دیگه نیستیم
    ولی باید باهاش کنار اومد و بجای ترس یه کاری کرد
    پاسخ:
    یه کاری کردن سخته
    خیلی سخت
    آخرالزمانه ..
  • تنبلـ تهـ کلاسـ ...
  • سلام بر دوست جونم منور کردی خانم

    راستش من خیلی مرگم فکر می کنم خیلی خیلی هم می ترسم 
    می دونم چرا چون تعلقاتم به دنیا زیاد شده و مرگ قطع کنندشونه ...آره ....همینه

    ممنون که سر زدی:))
    پاسخ:
    سلام دوست جون ترم!
    ممنون از شما نیز :)
    خدا مادربزرگ رو بیامرزه
    درهم باحالی بود
    پاسخ:
    ممنون !
    احلی :)))

    سلام اجی جونم
    خدا رحمتشون کنه
    منم مادربزرگم همین بهمن ماه فوت کردن
    مرگ خیلی وحشتناکه اما به نظرم جذابه


    پاسخ:
    سلام گلی
    چیش جذبت میکنه؟ :l
    http://pouke140.blog.ir/1393/05/18/%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B1-%D8%AD%D8%A8-%D9%88%D8%B7%D9%86
  • سفیـــر نـــور
  • سلام همسنگر

    فـــــردا عازم راهیان نـــور غرب و شمال غرب کشور هستــــــم!

    دعاگویتان هستم در مقتل شهدایمان....

    التمـــــــــــاس دعا

    یازهرا مرضیه(س)

    پاسخ:
    بچه تو چرا انقد میری مناطق عملیاتییییییییی ترکیدم از حسودییییییی :(((
    خدا پشت و پناهت عزیزم
  • باران نم نم...
  • سلام

    لحظه به لحظه ی حساتون برام ملموس بود،چون تداعی گر فوت مادربزرگ خودم شد...

    خدا رحمتشون کنه ان شاءالله!!!

    من از مرگ نمی ترسم...

    از زنده زنده مردن بیشتر می ترسم...

    ازینکه یک روزی زنده باشم و فراموش شده...

    ازینکه روزی بیاد که من باشم و کسی دورم نباشه...

    اینجور مردن سخت تره!!!

    همیشه به خدا می گم امروز بمیرم بهتر از اینه که فردا گوشه ی خانه ی سالمندان...ته فراموشی ها جون بدم!!!

    لذت بردم از قلمتون...

    پاسخ:
    سلام
    ممنون که اومدین و نظرتونو گفتین
    درسته..
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    قلم شیوا و زیبایی دارید 

    هر چه حب مولا سر به راهم میکند
    عاقبت عشق حسین پاک از گناهم میکند
    پای میزان عمل آسوده خاطر میروم
    انشاالله مادرم زهرا نگاهم میکند

    یا علی
    پاسخ:
    سلام ممنون
    ان شا الله :)
  • ... خادم الزهرا
  • لینک شدید حاجی
    خدا رحمتشون کنه ان شاءالله...
    .
    چه قدر حوصله دارید!! عروســــــــــک؟؟
    من بچه هم که بودم خیلی با عروسکا کاری نداشتم !!! نمیدونم چرا!
    .
    .
    راستی مرداد ماهیا خیلی ماهن!!! :)))
    پاسخ:
    سلام
    بــــــــــــــــــــله :))
    سلام.
    پس هم دردیم نسبتا...

    تسلیت؛
    إنشاءالله با اولیاءالله محشور باشند.

    یا حق.
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون
    رسبدن به خیر

    امروز قبر آیت الله خمینى قدس سره را با تشکیلات و صحن و رواق و مسجد و کتابخانه‌ و غیرها مى‌سازند. اینها مهمّ نیست و نگران کننده نیست. جاى نگرانى آنجاست که خداى ناکرده یک زیارت نامه مفصّل بنویسند و به عنوان «امام» و با نام و نشان «امام امَّت» بدانجا نصب کنند، و آن امام نیز در ردیف و در میزان حضرت امام رضا علیه السلام قرار گیرد. و این مطلب براى نسل آینده تاریخ تشیّع را عوض کند.

    آیت الله فقید سعید خمینى قدس سره آنقدر نکات درخشان و جالب و تابناک در زندگى خود دارد که اگر روى آنها کاملًا بحث شود، براى این نسل و نسلهاى آتیه کافى خواهد بود و نیاز به این امور اعتباریّه و جعلیّه و غیر حقیقیّه نیست.

     ممنون از توجهتون
    بله... برای جلد 18 امام شناسی اما در جلد اول و چهاردهم هم تاحدودی مطالبی در این باره حضرت علامه طهرانی ره بیان کردند...
    پاسخ:
    ممنون بابت اطلاع رسانی

  • انسان غریب
  • سلام میشه نظرتون رو راجع به پست ثابتم اعلام کنید

    یاعلی
  • عاشق اهلبیت ع
  • سلام

    به ما هم سر بزنید
  • مصطفی پناهی
  • باسلام،لطفا از سایت ما به آدرسmpnu.nahad.ir دیدن فرمایید
  • عاشق اهلبیت ع
  • سلام علیکم 

    ممنون از مطلبتون 

    بروز هستیم با مطلب جدید با عنون قلم ، منتظر حضور شما هستیم ، یا زهرا (س)

    http://velayatkhoda.blog.ir/1393/05/23/%D9%82%D9%84%D9%85
  • امیررضا توسلی
  • خب آدم میمیره دیگه

    پاسخ:
    بله!
  • محسن عروجی
  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • سلام
    خدا رحمتشون کنه!
    مطلبتون جالب بود...

    التماس دعا

    سلام.

     

    بفرمایین چایی ارباب!

     

    هرکی میاد به محفل عاشقان ارباب، یه استکان چایی مهمون قاصدک هست!

     

    بفرمایین. به همه می رسه....

     

     

     

    با همین سوز که دارم بنویسید "حسین(ع)"

     

    هر که پرسید ز یارم ، بنویسید "حسین(ع)"

    خدا رحمتشون کنه.راستی دوس دارم تبادل لینک کنم
    خبرم کنید
  • کوثر پروانه فاطمه سلام الله
  • سلام
    خدا رحمتشون کنه   دقیقا پدر بزرگ من هم 10 تیر 93 فوت کرد
    با بچه های یاران مشهد مشرف شدید؟
    پاسخ:
    سلام گلم اره

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">