˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خراب کاری مجدد...!!!

شنبه, ۳۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۰:۴۲ ق.ظ

سلام علیکم {-42-}

قبل از هر چیز به خاهرا بگم یکم از من یاد بگیرین چقد کم میام نت 

یکمم درس بخونین بابا ثواب داره والا {-12-}همش اینجان ...!

همین دیگه {-15-}

آما طبق معمول خرابکاری کردم {-14-}انقد کامپیوترمو دس کاری میکنم هی همش میزنم میترکونمش

یه مدت ازتون دور که میشم عصن نمیدونین حالمو!!!{-38-}

تازه با کلی زحمت مامانه رو راضی کرده بودیم پول بده بریم نتمونو وصل کنیم تا اومدیم یه پست بذاریم....{-28-}

زدم یکی از فایلای ویندوزمو حذف کردم نمیتونم کانکت شم {-26-}

خلاصه ادم هویجوری مهنس میشه دیگه {-7-}

تا نزنی خراب نکنی که یاد نمیگیری {-130-}

دیگه جونم براتون بگه الان از امتحان میام همین اولی رو گل کاشتم {-106-}دین و زندگی اوف!!!

خدا به داد دیفرانسیل و فیزیک و گسسته و ...... برسه {-97-}

دیگه حرفی ندارم جز دعای خیر برای شما ملت عزیز {-38-}مارا نیز بسی دعا کنید{-32-}

سعیده جان ممنون از لینکایی که به طور دائمی و مستمر میذاری {-15-}

دوست دارم عجق ابجی {-49-}

خاهران التماس دعا یاعلی

  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۲۲)

به به سلام خانوم خرابکار..!!
دلمون تنگ شده بید..
: )) چیکار کنم تبلیغاتچی هستم دیگه..!!
امتحانامو چیکار کنم خدا میدونه..
خو حالا یه تبلیغ دیگه میکنم که دلت تنگ نشه..

بروزیم با چند جمله با خاتمی..
یا علی..
  • غریبه غریب
  • سلام عتیقه جانم

    خوش اومدیییییییییییییییییییییییییی
    سلام... اربعین تسلیت
    ************************
    شرح حدیث....آیت الله آقا مجتبی تهرانی رحمه الله علیه....

    ترجمه حدیث: حضرت امیر المؤمنین علی علیه السلام فرمودند:
    همان طور که خورشید و شب با یکدیگر جمع نمی­شوند، محبّت و دل بستگی به خداوند نیز با محبّت و دل بستگی به دنیا جمع نمی­شوند.

    شرح حدیث: خیلی زیبایی در این روایت دیده می­شود. انسان اگر بخواهد بفهمد حبّ به خدا دارد یا نه، راهش چیست؟‌ این امری نیست که هفته­ای و ماهی یا سالی یک بار پیش بیاید، بلکه انسان در هر روز چندین بار بر سر دو راهی دنیا و آخرت قرار می­گیرد؛ آن هم نه فقط بُعد وجودی او، بلکه تمام ابعاد وجودیش مثل قلب، عقل، اعضاء و جوارح، دست، پا، زبان، گوش، چشم و حتّی خطورات ذهنیّه او مثل دروغ، غیبت، تهمت، مال حرام خواری، نگاه به نامحرم و... انسان ببیند کدام را انتخاب می­کند امر الهی را انتخاب می­کند که نور است، یعنی محبّت و دوستی به خداوند را، یا این که معصیت را انتخاب می­کند که ظلمت و تاریکی و محبّت و دل بستگی به دنیاست؟
    ‌ نور و ظلمت در یک جا جمع نمی­شوند و دل ظرف محبّت خداوند است و دو شیء و دو چیز در او جای نمی­گیرد، محبّت و دل بستگی به خداوند یعنی نورانیّت، نشاط، آرامش، برکت، نیکوکاری. و محبّت و دل بستگی به دنیا، یعنی ظلمت، تاریکی، اضطراب، افسردگی، فساد، گناه و معصیت. حالا انسان ببیند در شبانه روز زندگی خود چه چیز را انتخاب می­کند؟‌ این از عمل انسان معلوم می­شود. آیا دل را در اختیار صاحب خانۀ با محبت خود و انجام فرامین او قرار داده­ایم؟ یا اینکه با نافرمانی، معصیت و گناه صاحب خانه را از دل بیرون کرده به مستأجر و یا بالاتر به غاصبی که محبّت دنیا و شیطان است داده و دل را بیمار کرده­ایم؟
    انسانی که کارهای شیطانی انجام می­دهد و می­گوید خدا را دوست دارم، حرفش یک دروغ و فریب شیطان است. او دل را به شیطان تحویل داده است. البته چون خداوند کریم، مهربان و توّاب است، انسان می­تواند با توبه و انجام اعمال نیک دل خود را از شیطان پس گرفته و ظرف محبّت خدا کند.
    [1]غرر الحِکَم و دُرر الکَلِم، صفحه 141، روایت 2513
    ****************
    آقا مجتبی...
    http://zareh.blog.ir/post/268
  • سلمان محمدی
  • سلام ، با چندتا روضه بروزیم...
    http://rozeha.blog.ir
  • فرزند آدم
  • منم کمتر میام نت ...ولی درس ؟؟؟نه بابا
    اخ اخ امتحانا
    ان شاالله موفق باشی
    پاسخ:
    :)
  • تجربه ما
  • همه نوشته ها قشنگ بود

    یه سری به من هم بزنین، خوشحال میشم.
    وبلاگ تجربه ما
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون
    چشم
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خداقوتــ
    ایامـــــ تسلیتـــ
    همه گفتند محال است
    دل خوشم من به محالات رضا(علیه السلام)
    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا
    آپمـــ
    التماس دعا
    یازهراکربــ بلا ان شاء الله
  • طلبه امروزی
  • سلامی و درودی

    امید آینده اسلام را کمی بهتر بشناسیم ... امیدی که خیلی از جوانان این مرز و بوم دلشان را به آینده نگری او گره زده اند ... کمی خستگی ذهن را کنار بگذار و کمی وقت ... بیا «فقیه40ساله» را بخوان ...

    در این مطلب به زندگی شخصی و آینده «سید حسن خمینی» پرداختیم ...

    + تصاویری از فرزندان سید حسن خمینی و تصاویر شخصی وی و تصاویر وی با سیاستمداران (در ادامه مطلب)

    با سلام...

    تصور می کنید ...داداش جون

    http://zareh.blog.ir/post/282

    ربیع الاول مبارکتان...
    سلام دوست بزرگوار
    حلول ماه ربیع بر شما مبارک !
    شما رو دعوت میکنم به مطالعه پست جدید بنده  و مشاهده پوستر جدید ،
    خوشحال میشم از انتقادات و نکته نظر های جنابعالی بهره ببرم ....

    خیلی ممنون :)
    تخریبچی - takhribchi.ir
  • سجاد عبدی
  • سلام سرباز...!

    تاج گذاری سردارت مبارکت...!

    ارادت

  • سوشیانت ...
  • شادی و شعف به جای غم می آید

    رحمت عوض ظلم وستم می آید

    ایکاش بگویند دراین عیدبزرگ

    دارد پسرفاطمه هم می آید

  • علیرضا ait20
  • با مطلب خیلی مهم و حیاتی به نام  "حاج محمود " اپم .
    منتظرم نظرتون رو بگید . 
    موفق باشی 
    یا علی 
  • سید علمدار حسینی
  • سلام به همسنگر محترم.

    کفشداری 11 با سه مطلب جدید به روز شد.

    التماس دعا
  • شِِــــیخ شـــهید
  •   
    اگر ایمان پیدا شود اخلاق و عدالت پا برجا می شود ، اخلاق و عدالت بدون ایمان مذهبی مثل نشر اسکناس بدون پشتوانه است .
    "از کتاب گفتارهای معنوی شهید مطهری"

    ..:: پرتال متفکر شهید استاد مرتضی مطهری::..

    با عرض سلام وتبریک به مناسبت آغاز هفته وحدت

    درخدمتم با مطلب گناهان کبیره
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلامـــ
    خداقوتــــ
    ایام مبارکــــــ
    بروزمـــ با . . .
    " صحیفه سجادیه "  و "یکی از شب ها پای منبر استاد عالی "
    برایمــ دعا کنید و آیات آسمانی برای زخم هایمــ بیاورید
    التماس دعــــــا
    یازهراکربـــــــ بلا ان شاء الله
    پاسخ:

    سلام ابجی من 

    عید شمام مبارک 

    چشم


  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • چشممون روشن فاطمه خانووووووووووووووم
    منور کردید. دی
    پاسخ:
    ای جااااااااااااااان سلام عشقـــــــــــــم{-41-}
    داشتم پله های ترقی رو تی میکشیدم {-7-}
    ترقی و تی و درس نوشتم؟؟ {-67-}
  • غریبه غریب
  • طی غلطه دیفونه
    پاسخ:
    دوس دارم قلت بنویسم عصن {-15-}
  • غریبه غریب
  • ماست
    پاسخ:
    میخوام{-7-}
    وجودم را
    از عروج شما دارم ....
     فقط شرمنده ایم ....

    :-)
    توجه خوانندگان این کامنت را جلب می کنم به خودم! نت نیومدن را با وجود حی و حاضر بودن همه امکانات از بنده یاد بگیرید!
    بعله یه همچین نفس قوی داریم ما! :دی

    بعدم آبجی بزن منفجر کن، خراب کن! اصن خیالی نیست! من خودم فی الواقع به سبب عملیات های متعدد انتحاری، الان یه پا انیشتن شدم برا خودم! :-|

    بعدترم اینکه درس از همه چی واجب تره... :-)
    پاسخ:
    بعله{-106-}

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">