˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

+برای "حال"م دعا کنین ...

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶ ب.ظ

سلام{-7-}

{-15-}

یهو دلم خواست بنویسم

با کیبورد نوشتن راحت تر از با خودکار نوشتنه عاخه!

امروز بعد مدتهااااا رفتم هیئت 

پروانه های فاطمه سلام الله علیها...

اسم هیئتمونه {-29-}

یه وختایی به یه چیزایی فک میکنم که کلا نابودم میکنه

داشتم تو مداحیام میچرخیدم یه چیز باحال بذارم گوش کنم

خوردم به این 



الان داغونم ...

یاد حرفای خانوم حقگو افتادم

چرا بعضیا میتونن انقد خوب باشن؟؟!!

میگف بعضیا میان میگن من خیلی روحیهی شهادت طلبی دارم

الانم اگه جنگ بشه میرم من عاشق شهادتم!

بعد تو جوابش یه حدیث گف دقیق یادم نیس

ولی تقریبا چکیدش این بود که 

کسی که توانایی و اختیار گناه داشته باشه و گناه نکنه و بگذره

ثوابش کمتر از کسی که شهید شده و تو خون خودش غلت/غلط زده نیس...

میگف حضرت ابراهیم تا ته تهش ثابت کرد چقد عاشق خداس

ثابت کرد تا کجا پای حرفش وامیسته

این بود که خدا گف بسه ...

متوجه منظورم میشین؟

بچه ها شده دلتون واسه نمره ی بیست گرفتن تنگ شه؟!

نوزده چی؟؟؟

هیجده؟؟

شده دلتون واسه ده گرفتن تنگ شه ؟!!!!!

واسه قبولیا!

ینی دیگه کارتون به جایی برسه بگین خدا کنه حد اقل ده بگیرم فقط قبول شم...!

شده به این فک کنین که چقد از حرفاتونو پاش هسین؟

ینی وختی خودتونو تو میدون عمل میبینین بگین

 یاعلی وقتشه...!

ینی به این یقین برسین که حرفاتون ربطی به شرایط اروم الانتون نداره

و شعار نیستــــــــــ!

شده شک ورتون داره و ازخودتون بپرسین

تو...

واقعا...

میگی...

حضرت زهرا الگوته؟؟!!!!!!!!!!!!!!

سوال من از خودم

تو...

واقعن...

پروانه ی فاطمه هستی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!

فاطمه دیگه؟؟؟؟!!!!!!

خدایاااااااا

کجا داریم میریم

بچه ها شده تاحالا تو یه جمع مذهبی باشین و فک کنین

100درصد

نه90 درصد

نههههه عصن 50 درصد

پسرای این جمع تمام عملشون از حرفایی که میزنن خلاصه

 تو ریش گذاشتن و دکمه بالای پیرهنشونو بستنه! (جسارت نشه)

ودخترای این جمع تمام عملشون از حرفایی که میزنن خلاصه

 تو چادر سرکردن و ساق دست پوشیدنشونه!!!(جسارت نباشه)

میگیرین منظورمو؟؟

ولی بازم توی این مسلئه چون مطمئن نیسی زیاد اذیت نمیشی

جای اذیت کنندش اونجاس که تو دراین باره روی خودت مطمئنی!!

ینی مطمئنی خلاصه ی تمام حرفاوشعاراو لبیکای و جانم فداهاو ..........

چادر سرکردنت شده و نماز خوندنت...!

پرانتز باز

نمیدونم شایدم یه کارای خوبی میکنم ولی حواسم نیس! ((دلداری))!

شایدم یه کار بد میکنم خیلی به چشمم میاد!!((والا))!!

پرانتز بسته

نه عشق عبادتی

نه حالی

نه شوری

نه شوقی

بوختاپوس باب اسفنجی رو دیدین؟؟؟!!!

قیافش اینشکلیه {-118-}

مث اون!

اینجاس که حالت بهم میخوره

بهم میخوره که اسم خودتو گذاشتی بچه مذهبی!

بهم میخوره که زندگیت داره تلف میشه

داره تموم میشه!

چش به هم بزنی باید بری

بری که جواب بدی

جواب بی و فایی های رو که کردی

جواب خطا تو عشق...

تو وب ابجی کوثرم خوندم

خدایا گناه مرا سحر کرده...!

خوبیهایت را نمیبینم....

یه لحظه احساس کردم چکش خورد تو سرم!

گناه مرا سحر کرده

مرا سحر کرده

سحر کرده

سحر

سحر

سحر

یه وختایی که میرم فضا..!!

به این فکر میکنم که اولین باری که اشتباه کردم کجا بود

کی بود سرچی بود

چی بود که عین یه سطح صاف و خیس

تا پامو گذاشتم رفتم

چی بود که هنوزم ...

...

+نمیدونم اونجوری که میخواستم نوشتتم و متوجه ی منظورم شدید؟؟

+خوشبحال همه ی اونایی که هنوزم عاشق امام زمانشونن

و این عشقو باتمام وجودشون حس میکنن

من که وجودم بی حس شده

شایدم مردم خبر ندارم هوم؟؟

+برای "حال"م دعا کنین توروخدا دعا کنین

+شاید محرم "حال"مو خوب کنه هیچ سالی انقد دلتنگش نبودم

+یه جور عجیبی همین الان دلم میخواد جنوب باشم

نمیدونم کیا میدونن گوش کردن اونی که بالا گذاشتم

 تو مناطق عملیاتی جنوب مث شلمچه یا دوکوهه و چزابه و طلائیه و کانال کمیل و.....

چه حالی رو به ادم تزریق میکنه...

+هم اکنون،همین هم اکنون نیازمند دعاهای از ته دلتون هستم

  چشماتونو ببندین و برام...

+زهرایی باشید انشاالله...



  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۲۸)

  • خانم چادری
  • نمیدانم چه بگویم...
    پاسخ:
    یه چیزایی بش اضافه کردم ابجی ببخشید...
    یه چیزی بگین بم.. :(
  • غریبه غریب
  • یاد جنوب افتادم و طلائیه

    فاطمه دلم عجیب برای اون روزامون تنگ شده

    واقعا داریم کجا میریم؟؟؟؟

    می ترسم

    از خودم و آخرتم

    دقیقا حالت رو می فهمم خواهری

    اما محرمم دردمون رو دوا نمی کنه

    اگه قبل از محرم یازهرا نگیم و پا نشیم

    دعا می کنم برات که خدا حال دلت رو خوب کنه و امیدوار

    پاسخ:
    یادته؟؟؟
    دعای عهدتو حسینیه ی شهدای گمنامو وقتی برف اردوی قممونو کنسل کرد؟؟!!
    یادته اردوی دختران اب و ایینه رو؟؟؟
    یادته رهبر من طلایه دار لاله هارو؟؟؟
    یادته خلوتای طلائیه و دوکوهه رو؟؟؟
    یادته جشن پتو هامونو {-31-} مسخره بازیاو شلوغ کاریامونو 
    یادته تا صب خندیدنامونو تذکرای مربیا{-9-}و توجه نکردنای ما {-12-}
    من اعتکاف میخوام {-31-}
    سلام آبجی..
    حال منم گرفته س..
    منم وقتی فکر میکنم میبینم با اونی که تلاش میکردم باشم خیلی فاصله دارم..
    کلا حال منم خرابه آبجی..
    از خدا دور شدم..
    از مردم فاصله گرفتم..
    دیگه خودمم نمیشناسم..
    واسم دعا کن..
    خیلی دعا کن آبجی.. شدیدا محتاجم..


    پاسخ:
    قربونت برم {-60-}
    چشم 
    شایدبا دعا کردن برا دیگران ...
  • ₪ بنـتـ الـهـدے₪
  • چی بگم.............؟!
    پاسخ:
    برای "حال"م دعا کنید فقط...
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام فاطمهــــــ جان عالی نوشتیــــــ
    نمیدونم خودم تا چه حد به حرفی که میگم عمل کردم اما واست میگم فاطمه جان ما قشنگ حرف میزنیم اما تا پای عمل میرسه هیچیـــــــ
    تا حالا شده تو خیابون یه بچه ببینی کفش نداره لباساش کهنه باشه دلت ریش بشه ؟ اونقدر پول نداری که براش لباس و کفش بخری اما حداقل میتونی واسه شکم گرسنه اش یه غذا بخری و کارای از این دست ! فکر میکنم خوشحال کردن دیگران هم اجر داشته باشه !
    تا میتونی کار مردم راه بنداز از کارای کوچیک شروع کن !
    اول مهر تموم دردم این بووود خیلی از بچه ها دفتر مداد پاکن ندارن !
    کمک به نیازمندها حتی کم دل آدم آروم میکنه !
    خودتو حبس نکن هی جمله هات تکرار نکن برو تا میتونی دستی بگیر !
    آمدیم دنیا قیمت بگیریم نه به هر قیمتی زندگی کنیم  "آیت الله بهجت"
    اللهم العجل لولیک الفرج
    یازهراکربــ بلا ان شاء الله
    پاسخ:
    سلام ابجی
    اگه بچه مذهبیای ما که یکیش خودمم مثلا عمل میکردن به حرفاشون که وضع جامعه ی ما این نبود و مردم انقد از دین زده نمیشدن....
  • بنت الهدی حسینی
  • دلم برای خیلی چیزا شده که تنگ بشه

    واسه دور هم بودنا

    واسه هیئتایی که تو مدرسه راه مینداختیم

    واسه خیلی چیزا

    اینو دوس داشتم

    چون یاد این چیزای خوب منو انداخت

    خوشحالم

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام خواهر
    حال منم دقیقا مثل حال شماست.

    التماس دعای فراوان


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • سفیـــر نـــور
  • دلم تنگ شده واسه هیئت...
  • سید گمنام
  • سلام عزیزم
    هوای ایامت حسینی..
    کاش همه این دغدغه ها رو داشتند..
  • سمیه ناصری
  • سلام
     دست آبجی فاطمه درد نکنه که اینقد قشنگ حال این روزای همه رو توصیف کرد
    شاید بشینم ساعتا به این چیزایی که نوشتی فکر کنم
    .
    قبل محرم همیشه یه دلتنگی همراه با شوق میاد سراغمون
    اما یادمون باشه اگر قبلش خودمون رو آماده نکردیم
    این محرم هم میگذره مثل همه محرم هایی که گذشت
    ــــــــــــــــــــــــــ
    من این حال رو همیشه به فال مثبت میگیرم
    همین که تلنگری زده میشه برامون
    همین که این جوری دلتنگیا میاد سرغمون
    همین که داریم فکر میکنیم کجای راهیم برای رسیدن به قرب خدا چیکار داریم میکنیم
    همین که الان واقعا اسممون رو میشه گذاشت سرباز امام زمان
    همین که چقد مونده تا بشیم عبد خدا
    همه اینا خوبه
    اما به شرطی که مایوس نشیم حالا که تلنگرش زده شده برامون
    عزم خودمون رو جزم کنیم برای اصلاح خودمون برای اصلاح همدیگه
    برای این کارم بیشتر مطالعه کنیم تو سیره اهل بیت
    چراغ روشن هدایت رو میتونیم اونجا پیدا کنیم
    ـــــــــــــــــــــــــــــــ
    برای من و نرگسی هم دعا کنید.....
    بازم ممنون فاطمه جون
    :* :*



    پاسخ:
    سلام ابجی مهربونم
    انشاالله یه فکرای میخوام بکنم واسه این موضوعی که گفتی فقط باید روش کار کنم که جذاب و تاثیر گذار باسه
    دوس ندارم حضورم تو این فضا خلاصه شه تو شعر و متن ادبی گذاشتن و.....
    شمام همینطور... :)
  • غریبه غریب
  • آره یادش بخیر

    جای تو همیشه خالیه بینمون

    دلم تنگ شد یهو
    من همیشه خیلی نگرانم که اعمالم مقبول نشه .
    ینی یه جاییش بد باشه و خودم ندونم .

    خیلی میترسم .

    ولی توکل بهترین راهه واسه آرامش ...

    خدا آرامش رو بر قلب و دل و ایمانت نازل کنه ...
    سلام .. زیبا می نویسی!حالا خوبه  هستن کسایی ک این طور دغدغه و دلواپسی دارن ...
    می دونی .. دلم تنگ شد واسه شب جمعه و کمیل دانشگاه......
  • فرزند آدم
  • وای اصلا این مداحی شهیدعلمدار ادمو هوایی میکنه ..هواییی کربلا...اولین بارتوفکه شنیدم..
    میفهمم حالتو
    منم الان تونقطه ایم که میگم خدایا فقط نمره ی قبولی....
    حال وهوام باحال وهوات یه جورایی یکیه الان...
    من واسه شما دعامیکنم شماهم واسه من دعا کن...
    منم آپم
  • عاطفه سادات
  • چقدر خوب حال من را توصیف کردی رفیق...
    یاعلی
  • میلاد علیدوست
  • سلام.با موضوع {هدف از زیارت} در خدمتم
     حق با علی ست
  • سرباز طلوع
  • ***سلام همسنگری...
    با مسابقه اینترنتی « نسیم غدیر » ..................................
    « همراه با اهدای 1 کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و ده ها جوایز نفیس دیگر »
    www.bonyad-toloo.ir
    ...***

    + یا زهرا(سلام الله علیکِ)
  • قلمداد ظهور
  • مشهد الرضا(ع) ، دعای عرفه ، حمید داودآبادی، و... و خدایی که در نزدیکیست...
    سلام
    من عجیب درکت کردم! انگار خودمی! یا من تو اَم!
    اتفاقا ظهر سر موضوعی به دوستان گفتم: احساس می کنم رفتارهامون مصداق این آیه است که خداوند می فرماید نگویید ایمان آوردیم، بگویید اسلام آوردیم. ایمان به قلب های شما وارد نشده...
    واقعا چقدر رفتارهامون منطبق با سیره اهل بیت علیهم السلام است؟

    راستی اسم هیاتتون خیلی خوشگله! :)
    التماس دعا...
    پاسخ:
    دقیقا...!
    ممنون :))
  • سفیـــر نـــور
  • سلااااااااااااااام
    چه اسم خوشگلی داره هیئتتون..منم میخوامممممممممممم:)

    عیدت مبارک آجی
    پاسخ:
    سلام خانومم
    عید شمام مبارک :)
    عیدت مبااااااااارکککک :-*
    پاسخ:
    عید شمام مباااااارک خوشکلم

    تسبیحی بافته ام

    نه از سنگ

    نه از چوب 

    نه از مروارید 

    بلور اشکهایم را به نخ کشیده ام 

    تا برای شادمانیت دعا کنم...

     

    پاسخ:
    دست مولایم مهـــــــــ{-35-}ــــدی همراهتـــــــــ ...
  • پرسش و پاسخ
  • سلام
    با سه مطلب بروزیم...
    بچه ها شده دلتون واسه نمره ی بیست گرفتن تنگ شه؟!

    نوزده چی؟؟؟

    هیجده؟؟

    شده دلتون واسه ده گرفتن تنگ شه ؟!!!!!

    واسه قبولیا!

    ینی دیگه کارتون به جایی برسه بگین خدا کنه حد اقل ده بگیرم فقط قبول شم...!
    {-31-}
    پاسخ:
    گریه نکن اجی :(
  • مهسا(فدایی ولایت)
  • وااااااییییی چقدر عالی ...خیلی خوب بود....
    میفهمم...انگار داری حرف دل منو میگی...
    خدا کمکمون کنه...با این دل پاکت خواهش میکنم برام دعا کن آبجی...
    پاسخ:
    مگر معراج نمیخواهید ؟
    مگر نمیخواهید بالا روید؟؟؟
    پس نماز کامل بخوانید محک نماز است...
    ما از همینم دریغ میکنیم :(
    راحت میشه اسمونی شد ولی ما دلبسته ی افلاکیم و پابسته ی خاک....
    :(

    یا حسین و یا حسین جانم فدایت یا حسین...

    سحر کرده مرا...

    دعاممون کنید...
    راستی اجازه هست یه تیکه هایی از نوشتهتاتونو کپی کنیم؟؟
    پاسخ:
    برای کجا میخواین؟دلنوشته که نمیشه کپی شه ..

    کسی که بینایی را خلق کرده است، یقینا بیناست

    یک کور نمی تواند بینایی را خلق کند ، پس او تو را می بیند ، از او کمک بخواه

    (الهی قمشه ای)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">