˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قصه ی آرامشـــــ ـ ـ ـ . . .

چهارشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۱۱ ب.ظ

بسم اللــه اللطیف الصبور ...

دلـم بـرای " پنجـره فـولاد " ضـریح مـولای رئـوفـــ ،

بـرای یکـ لحظـ ه دیـدن و

لحظـ ه ای نـدیـدنش بـخاطـر " سیـل اشکـــ " ،

【☂】 دلـم بـرای " بـابـــ الجـواد " تنگـــ شده .


دلـم بـرای هـرکــ ه ،

"
دستـانش را بـرای دعـا بـ ه آستـانتــ بلنـد کــرده " ،

بـرای نمـاز نیمـ ه شبــ در " صحن انقلابتـــ " ،

【☂】 دلم برای خلوص دعــــا تنگ شده .

همــ ه حـوائج من بستـ ه بــ ه یکــ اشاره ی تــوستــــــ ـ ـ ـ . . .


رو به آسمان ایستاده ام

حالا نبض دلم تند تر می زند

دوباره هوای کبوتر شدن بَرش داشته...

چمدانم پراست از

هیاهوی سکوتی یک ساله

که در صدای نقاره رهایشان می کنم...

و نگاه نمناکم

سرشار از انتظاری

که با تو نجوایش می کنم...

می آیم زخم هایم را

در زمزم سقاخانه ات بشویم

و کعبه ی ضریح ات را

طواف کنم...

و نذر دلم را ادا...

خیال نیست...

میـــــــــــ آیــــــــــــم...


من

کبوترشده بودم

آسمان دایره ای تنگ و کبود

دردلم ترس از احساس فرود آمدن شاهینی

و هراس از قدم رهگذران زائر

در دلم حسرت پرواز نبود !

چون قراری ،درکنار گنبد

گوشه ی ایوان داشت...

***

من

کبوتر شده بودم

و مقیم حرمت

بال احساسم باز

و قفس ها ،همه شرمنده

ز احساس قفس بودن خویش

من کبوتر شده بودم به هوای دانه

دانه های کَرَمت ، مزه ی ایمان داشت...

***

من کبوتر شده بودم

درحوالی نگاهت

بسته بر پنجره فولادت ، دل

چشم در چشم ضریح

سخن از فاصله ها بود

و از نذر ِ دلی

که شود کاش ، ادا...

من کبوترشده بودم

وهوای حرمت باران داشت...

 


.: پی نوشتـــــــ ـ ـ ـ . . . :.


آنان که در جوار رضـــــــا آرمیده اند

کفران نعمت است که بهشتــــــ ارزو کنند...



.: عکس نوشتـــــــــ ـ ـ ـ . . . :.



نظرات  (۶۰)

  • بے بازگشتــــ ...
  • بعضی وقتا دلم میخواد برم خودمو ببندم به پنجره فولادو بست بشینم اونجا، برم صحن گوهرشاد، سمت راست ترین گوشه اشو بشینمو زل بزنم به گنبد طلا و برا سالها دلتنگی آذوقه جمع کنم ...
    پاسخ:
    اخ گفتی
    چیزی که من دلم میخواد اجی
    اینو بخونش
    http://flood135.blog.ir/post/188
    ***سلام همسنگری...
    خوش به حالت...
    تو چقدر خوشحالی...
    اینقد امام رضایی هستی ... خوب شما برید بشید برکت رضــــــــــــــــــــــا....
    تو شهری که امام رضا(علیه السلام) داره...
    یه کوله بار برای عمری زندگی...فک کنم برای عمری بس باشه...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)
    پاسخ:
    سلام
    من انصافا هیچی نفهمیدم {-15-} !!
  • سعیده (ماندگار)

  • سلام آبجی....

    دلم بدجور گرفته...

    دلم حرم آقامو میخواد...

    دعا کن زودتر برم و هیچوقت برنگردم...

    دعا کن خواهری...
    پاسخ:
    انشاالله میری دوباره بر میگردی که دفعات بعدم بری!!!!

  • ✜خـادم المهدی✜
  • باز هوایــــ حرمت آرزوست///لطف و عطا و کرمت آرزوست////
    وای خیلی دل تنگم
    سلام.
    ممنون از شما.
    عالی مثل همیشه..
    صوت رو هم دانلود کردم..
    داستان جالبی بود..
    یا علی...
  • سید مهدی حاجی آبادی
  • سلام علیکم
    متم نوشته، کبوتر پرشکسته ی دل رو پرواز داد به حریم قدسی و بارگاهی ک فرشتگان بوسه بر خاک پای زائرینش می زنن....
    نعمتی هست همسایه امام رضا بودن...انشاالله نائب الزیاره تمام کسانی که آرزو دارند هستم...دوستان در دل لطف کنند نیت کنند...
    نماز  زیارت به نیابت از تمام دوستان
    یا هو!
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خدا قوتــــــــــــ
    دلم خیلی تنگ شده برای آقا ...
    دعا کن قسمت و  روزی همه بشه قسمت منم بشه همین زودیاآ
    هوایی شدم....
    یازهرا کربـــــ بلا انشاالله
    پاسخ:
    انشاالله :)
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    امسال که قسمت نشد برم مشهد دعا کنین قسمت منم بشه):
    سپاس زیبا نوشتین آبجی

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام عزیز
    انشاالله به زودی :)
    نصیب همه بشه
    آقا ما ۱۰ روز دیگه راهی میشیم اگه خدا بخواد :-)
    یا علی...
    منتظر حضورتون هستم........

    یاعلی
    و این پستت سکوته.........چون عاشقانه بود برای حضرت عشق
    جات خالی عصری حرم بودم
    برای همه بچه ها دعا کردم....
    خدا نیاره اون روز رو به حق حضرت زهرا که این نعمت ازم گرفته شه
    یا علی بن موسی الرضا (ع)....
    ــــــــــــ
    عالی بود آجی
    پاسخ:
    ای جانم 
    خوشبحالت اجی
    منم موقعی که اونجا بودم نمیتونستم تصور کنم که یه روز همسایه ی اقا نباشم
    ولی این اتفاق افتاد و الان کلی ازش دورم.... {-60-}
    وای خدای من چه پست زیبااایی :(((

    دلمو بردی فاطمه....عالی بود...:((
    پاسخ:
    {-77-}مرسی اجی 
  • امیـــــد امیـــــد
  • یا امام رضااااااااااااا
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • دانلودش کردم
    ممنون
    weblogetoooon mahshare ba eftekhar link shodin azatoon khahesh mikonam b webe manm biayn va naaretoono bayan koniid sepas
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    چشم
    خدا کنه قسمتمون بشه 
    سلام.
    ممنون از شما.
    ببخشید که خیلی دیر بهتون سر میزنم ،
    کمی سرم شلوغ شده و درگیر یه مسئله هستم.
    برام دعا کنید...
    در پناه حق...
    یا علی...
    (پایگاه مجازی لبیک)
    www.labeik.blog.ir
    پاسخ:
    سلام علیکم
    شما ببخشید که هر روز آپ میشم!!!
    ممنون که میاین
    یاعلی..
  • سفیـــر نـــور
  • خیلی زیبا نوشتی خواهری:)
    و هوای حرمت باران داشت
    واقعا دلم تنگه واسه حرم...خیلی وقته نطلبیدن..تا سال اول دانشگا سالی دوبارو میرفتم..نمیدونم چیشد دیگه چندسالی میشه به ارامش حرم نرسیدم
    شماکه تازه اونجابودی دعاکن ماهم بریم ...

    پاسخ:
    انشاالله میری عزیز :)
    انشاالله به زودی قسمت همه دوستاداران حضرت بشه...
  • محمدصادق برجیان
  • زائری بارانی ام، آقا به دادم میرسی؟
    بی پناهم، خسته ام، تنها، به دادم می رسی؟
    گر چه آهو نیستم اما پر از دلتنگی ام
    ضامن چشمان آهوها به دادم میرسی؟
    .
    .
    .
    "در حرم نورانی آقا، نائب الزیاره و دعاگوی شما خواهم بود"
    پاسخ:
    خیلی ممنون...
    چقدر دلتنگیــــــــــــــــــــــــت :(
  • حسین رضائی فرد
  • E بروزی ک ((((((((((((:
    پاسخ:
    الان من خنثی :l

  • *** رک و راست ***
  • سلام خواهرم
    شرمنده که اینو می گم ولی تصویر دومی رو که گذاشتید مربوط به صحن حرم حضرت علی علیه السلام است.
    دقت کنید متوجه می شید...
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
     بله !! ممنون که گفتین
    عوضش میکنم
    یا علی
  • *** رک و راست ***
  • ما هم دلتنگیم ...
    ***سلام همسنگری...
    بعد از چندین روز تلاش...
    الحمدلله تا نود درصد از کار پیش رفت...
    خودم بهش نمره ی خوبی میدم...
    بالأخره پس از فعالیت های فرهنگی گسترده در سطح شهرستان و استان...
    فعالیت خودش رو شروع کرده...
    ..در انتظار شما...***
    + یازهرا(سلام الله علیها)
    پاسخ:
    سلام 
    سر زدم
    میشه توضیح بدین درموردش
    عایا؟
    احتمالا تا چند روز دیگه میرم حرم

    البته اگه آقا بخواد
    پاسخ:
    التماس دعا :)
    سلام
    ممنون از نظرات ارزشمندتون/
    لینک شدید ...
    اون لینکی هم که گذاشته بودید دیدم، خداروشکر فقط من یه نفر نیستم که توهم توطئه دارم!! تعدادمون زیاده :)
    پاسخ:
    بله!!
    ممنون
    شمام لینک شدید
    آرامــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش
  • سید مهدی حاجی آبادی
  • سلام
    ممنون بابت معری این لینک مفید...دل رو دوباره برد حرم اقا..
    ان شاءالله دوروز دیگه حرمم...نائب الزیاره هستیم......
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خواهش میکنم
    التماس دعا

    نویسنده ی محترم وبلاگ

    شما دعوتید به میل نمودن چند حبــــــــــه قند و ... خواندن یک خاطره ی شیرین/

    + نظر بدید یا نه، زیاد فرقی نمیکن!

    فقط چند حبــــــــــه قند .. میل کنید/

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • امام صادق (علیه السلام) می فرمایند:
    سه طایفه هستند که منافق می باشند اگرچه نماز به یاد دارند و روزه بگیرند و به اعتقاد خود مسلمان باشند:
    1.کسانی که در امانت خیانت میکنند.
    2.کسانی که در سخن گفتن دروغ می گویند
    3.اشخاصی که خلف وعده میکنند و به عهد و پیمان خود وفا نمی کنند.
    تفسیرجامع جلد 3 صفحه 65



    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    به به ...!
  • کوله پشتی انتظار
  • و نوشته هایم طنین تنت را وام دار است...
    سلام بروزم همسنگر
    ***سلام همسنگری...
    در خدمتیم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)
  • سید مهدی حاجی آبادی
  • سلام
    عازم حرم آقا امام رضا هستم...
    دعای مخصوص برای شما 
    یا رضا

    نگاه کن همه مثل کبوترند اینجا...

    چقدر آهوی زخمی می آورند اینجا...

    و از چشم های همه نم نم گلاب می بارد...

    و بغض ها گل سرخ اند..پرپر اند اینجا...

    نگاه کن تن دیوار ، آیینه پوش است...

    ببین که فاصله ها مهربان ترند اینجا...!!

    سلام ضامن آهو ! کجاست آغوشت؟!

    تمام صحن و سراها معطرند اینجا...

    کجا نگاه تو جاریست حضرت خورشید ؟!

    که نور آیینه هایت شناورند اینجا...

    غزل به پنجره هایت دخیل می بندم...

    چقدر حال غزل هام بهترند اینجا...

    عجیب خاک شما رنگ آسمان دارد...

    عجیب نیست که مردم کبوترند... اینجا...


    سلام
    ان شاءالله روزی شما
    مکرر مشهد الرضا

    التماس دغا..یاعلی
    الهم ارزقنا توفیق زیارته
    سلام . ممنون از زحمات شما .
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون
  • قلمداد ظهور
  • *قسمتی از دل نوشته های اردوی جهادی*
  • بهنام اشرفی

  • با نام رضا به سینه ها گل بزنید ، با اشک به بارگاه او پل بزنید،
    فرمود که هر زمان گرفتار شدید، بردامن ما دست توسل بزنید

  • پوریا رودبارانی
  • احسنت ...
    وبتون عالی قالبش خیلی بده ...
    یکی از قالب های بیان رو که روشن هستند بگیرید و ویرایش کنید ...

    پاسخ:
    من از قالب روشن بدم میاد
    ممنون از حسن توجهتون
    وای
    دلم خودش کم هوایی بود، هوایی تر کردی!
    لحظه شماری میکنم تا بیستم برسه...
    لیاقتشو داشتم و رسیدم ویژه دعاتون میکنم

    پاسخ:
    انشاالله نائب الزیاره میشید..
    سلام
    انشاءالله در همین شب ها نصیب همه مون بشه
    این عید زیبا، میلاد حضرت خواهر بر شما مبارک
    یا علی
    منم دلتنگم..
  • محمد علیزاده
  • جالب بود
    یا امام رضا(ع)...

    ما بیشتر..

    خیلی م.

    ولی انگار فعلا باید صبر کرد و به عکسی قناعت..

    خدایا برسان...قدم های مرا به باب الجواد

  • هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
  • گویند جواز کربلا دست رضاست، شاهی که تجلی گه الطاف خداست، جایی که برات کربلا میگیرند، آنجا به یقین پنجره فولاد رضاست
  • هیئت جوانان علی اکبر اصفهان
  • میان این همه غوغا، میان صحن و سرایت

    بگو که می رسد آیا صدای من به صدایت؟

    منی که باز برآنم که دعبلانه برایت

    غزل ترانه بخوانم در آرزوی عبایت

     

    من و عبای شما؟ نه من از خودم گله دارم

    من از خودم که شمایی چقدر فاصله دارم

    هنوز شعر نگفته توقع صله دارم

    منی که شعر نگفتم مگر به لطف دعایت

     

    چقدر خوب شد آری، نگاهتان به من افتاد

    همان دقیقه که چشمم درست کنج گهرشاد

    بدون وقفه به باران امان گریه نمی داد

    هزار تکه شد این من به لطف آینه هایت

     

    چنان که باید و شاید غزل غزل نشدم مست

    که دست من به ضریحت در این سفر نرسیده است

    من این نگاه عوامانه را نمی دهم از دست

    اجازه هست بیفتم شبیه سایه به پایت؟

     

    دوباره اشک خداحافظی رسیده به دامن

    دوباره لحظهء تردید بین ماندن و رفتن

    و باز مثل همیشه در آستانهء در من ـ

    کبوترانه زمین گیر می شوم به هوایت

    مربع

     سکوت کرده دوباره جهان برای من و تو

    نبود و نیست صدایی به جز صدای من و تو

    و می روم به امید دوباره های من و تو

    میان این همه غوغا میان صحن و سرایت

    برقعی

    یاعلی 
    قسمت ....
  • هیئت جوانان علی اکبر (ع) اصفهان
  • هی هول می دهند مرا بین جمعیت
    گم می شوم دوباره خدا بین جمعیت

    معلوم شد شبیه قیامت در این سرا
    فرقی نمی کنند شاه و گدا بین جمعیت

    دیدم خودم فرشته از اینجا عبور کرد
    از لابلای پنجره ها بین جمعیت

    تا باز شد دوباره در ، اینجا شلوغ شد
    پیچید یا امام رضا بین جمعیت

    امروز هم دوباره مریضی شفا گرفت
    نزدیکی ضریح طلا  بین جمعیت

    من مطمئن شدم که خود آن مسافر است
    تا گفت : التماس دعا بین جمعیت

    شاعرمهدی صفی یاری

    میلاد آقا علی ابن موسی الرضا(ع) مأوای دلشکستگان و تکیه گاه درماندگان بر دلدادگان بارگاه و حریمش مبارکباد.



    سلام...
    دوست عزیز کاش منبع رو هم ذکر می کردین!
    پاسخ:
    علیکم السلام
    اول اینکه یکی دوتا منبع که نداره
    ودوم متنا از قبل سیوه وقتی میخوام پست بذارم نمیدونم از کجا برداشتمش...
    ونکنه ی اخر یه جوری گفتین کاش منبع رو ذکر میکردی یه لحظه فک کردم از شما کپی کردم!

    سلام...
    بله دوست عزیز مطلب نوشته بنده است و مربوط به سال91که در مجله پارسی نامه  هم به عنوان پست برگزیده درج شده...می تونید به نظرات http://mynoble.parsiblog.com/Posts/77/همین پست مراجعه کنید یا به مجله پارسی نامه و ملاحظه کنید
    پاسخ:
    دوست عزیز تر من از کجا اخه باید بدونم این مطلب نوشته ی شماس وقتی از وبلاگ شما کپی نشده!!!
    یکم منطقی باشید{-15-}
    سلام...
    بله  ! تمام کپی هاازو بلاگ بنده کپی شده متاسفانه !http://mynoble.parsiblog.com/Comments/77/3228964/ملاحظه بفرمایید
    پاسخ:
    خوشبختانه بنده اولین باره افتخار اشنایی با خودتونو وبلاگتونو دارم
    دنیای مجازی دنیای کپی پیسته شما این مطلبو یه سرچ کنی شونصد تا وبلاگ براتون میاره که چنین پستی دارن
    بعدش شما خودتونم پستاتونو از ذهنتون میسازید یا کپی میکنید؟؟؟!!!!!!!
    در ضمن خوب نیس ادم انقد تنگ نظر باشه که بخاطر چند تا خط متن بیاد یقه ی طرفو بگیره که تو از من کپی کردی!!
    ضمن اینکه مطمئن نیستید از شما کپی شده...!
    متوجه منظورم شدید دیگه کامل؟؟!!!


    دوست عزیز مطالب من کپی نیست و نوشته ی خودمه وگرنه مطلبی که کپی پیست باشه تو مجله پارسی نامه برگزیده نمیشه...
    وقتی مطلبی رو سرچ می کنین،اولین لینک منبع اصلی اون مطلبه و بقیه کپی...
    بزرگوار شما باشین ناراحت نمیشین ببینین مطلب تون رو چندنفر کپی کردن بدون منبع؟! مطالبی که شاید قصد چاپ اون رو داشته باشین...
    و نهایتا اگه فکر می کنید کار من غیر اخلاقی بوده!عذرخواهی می کنم...
    پاسخ:
    دوست عزیز من نمیدونستم که اینجوریه 
    ول نمیکنیا
    پستو حذف کنم خیالتون راحت میشه؟
    عجب !!!!!!!!!!!!!!
  • مفقود الاثر
  • سلام،چند روز قبل از محرم امام رضا بودمریا،

     

    خیلی حال داد بخصوص شبی که بارون میومد،

     

    صبحشم چندتا شهید جوانی که سرباز بود ند اوردن...

     

    انشا،الله باز برم چون دلم خیلی تنگه براش،

     

    با اجازه تبادل لینک کنیم؟

  • کوثر پروانه فاطمه سلام الله
  • از همه دل بریده ام  دلم اسیر یک نگاست
    تمام آرزوی من  زیارت امام رضاست

    محبوب رضاست هرکه دل ریشتر است
    از کعبه صفای این حرم بیشتر است
    اینجاست طبیبی که ندارد نوبت
    هرکه دل شکسته تر بود پیشتر است
    یا رضا
    التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">