˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

"دانلود چشم امید 2 همراه متن "

سه شنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ


ندیدم شهی در دل آرایی تو
به قربان اخلاق مولایی تو

تو خورشیدی و ذره پرور ترینی
فدای سجایای زهرایی تو

نداری به کویت ز من بی نواتر
ندیدم کریمی به طاهایی تو

نداری گدایی به رسوایی من
ندیدم نگاری به زیبایی تو

نداری مریضی به بد حالی من
ندیدم دمی چون مسیحایی تو

نداری غلامی به تنهایی من
ندیدم غریبی به تنهایی تو

نداری اسیری به شیدایی من
ندیدم کسی را به آقایی تو

امید غریبان تنها کجایی؟
چراغ سر قبر زهرا کجایی؟

تجلی طه ، گل اشک مولا ، دل آشفته ی داغ آن کوچه ی غم

گرفتار گودال خونین ، دل افکار غم های زینب ، سیه پوش قاسم

عزادار اکبر گل باغ لیلا ، پریشان دست علم گیر سقا

نفس های سجاد ، نواهای باقر ، دعاهای صادق

کس بی کسی های شب های کاظم

حبیب رضا و انیس غریب جواد الائمه

تمنای هادی ، عزیز دل عسکری ،

 پس نگارا بفرما کجایی؟

دلم جز هوایت هوایی ندارد
لبم غیر نامت نوایی ندارد

وضو و اذان و نماز و قنوتم
بدون ولایت بهایی ندارد

دلی که نشد خانه ی یاس نرگس
خراب است و ویران صفایی ندارد

بیا تا جوانم  بده رخ نشانم
که این زندگانی وفایی ندارد




رو دعای سلامتی آقا کلیک کنید

مارو هم دعا کنین

یاعلی...

نظرات  (۳۱)

یا صاحب الزمان
سلام.
ممنون از شما.
دانلود کردم.
جالب و زیبا بود.
یا علی...
پاسخ:
سلام علیکم
لطف کردین اومدین
التماس دعا
  • محمد رجا فکری
  • میون این همه آدم بازم حس بی کسی دارم
    دست شما درد نکنه
    :)
    پاسخ:
    سر شما درد نکنه :)
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام خدا قوتــــــــــــــــــــــــــ
    اللهم العجل لولیک الفرج!
    یازهرا کربــــــ بلا انشاالله
    دستت درد نکنه فاطمه جان......اگه بدونی از کی دنبال کامل این آهنگ بودی
    فداااااااات
    پاسخ:
    خواهش عزیز :)
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • یاصاحب الزمان..

    احسنت..

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    سلام..
    ممنون که با وجود بی لیاقتی من در بروز رسانی وبلاگم هنوز هم بازدید کننده ی ثابت ما هستید.

    فردا اگر خدا بطلبد عازم مشهد الرضا هستم
    انشاء الله نایب الزیارتان خواهم بود

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    نفرمایید
    نایب الزیاره باشید 
    التماس دعا
    سلام علیکم
    تشکر فراوان :)
    یا علی...
    ***سلام همسنگری...
    قطعه ی گمشده ای از پر پرواز کم است...
    یازده بار شمردیم و یکی باز کم است...
    این همه آب که جاریست، نه اقیانوس است...
    عرق شرم زمین است که سرباز کم است...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)
    ممنونم فاطمه جوووووون...........

    دیشب یه خواب درموردت دیدم.......نمی دونم تعبیرش چیه؟؟؟؟؟؟؟؟

    ایشاالله خیره
    پاسخ:
    چی دیدی :(
  • سعیده (ماندگار)
  • امید غریبان تنها کجایی؟
    چراغ سر قبر زهرا کجایی؟


    ممنونم خواهر جانم...

    دانلود شد...

    پاسخ:
    خواهش عزیز دل
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • ممنون دانلودش کردم
    دستت درد نکنه عزیزم.

    من قبلی رو بیشتر دوس داشتم ... :) 

    پاسخ:
    خواهش گل بانو
    اره قبلی قشنگ تر بود
    ولی این یه جاهاییش خعلی سوز داره{-60-}

    امید غریبان تنها کجایی؟
    چراغ سر قبر زهرا کجایی؟

    تجلی طه ، گل اشک مولا ، دل آشفته ی داغ آن کوچه ی غم

    گرفتار گودال خونین ، دل افکار غم های زینب ، سیه پوش قاسم 

    ..................................................{-31-}




  • اشگی بزای ظهور
  • عــالی بوذ

    اللهم عجل ولیکـ الفرج
    ممنون از شما.
    کار پسندیده ای میکنید.
    مدیاهای بیشتری برای دانلود بزارید.
    استفاده میکنیم.
    یا علی...
    پاسخ:
    چشم
    ممنون که سر میزنید
    در پناه حق باشید
    التماس دعا..
  • بے بازگشتــــ ...
  • و من دیشب همین جا بودم ... رو به این گنبد فیرزوزه ای نشسته بودمو چشم دوخته بودم بهش و عهد میخواندم ...
    پاسخ:
    خوشبحالت{-60-}
    دلم به اندازه ی یه نقطه شده {-31-}
    ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با سه تا پست بروز شده...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)

    قشنگ بود...
    ممنون از این مطلب زیباتون
  • کربلایی میــــرزا.. غلام حضرت زهرا(س)
  • سلام ..
    خدا قوت ..وبلاگ خوبی دارین موفق باشین ....

    آدم بــایــد غـم هـایـش را بــردارد بـرود...


    یـکــ گـوشـه ای بـمـیـرد


    یـکــ گـوشـه از عـالـم!

    کـه " شـش گـوشـه " دارد

    " شـش گـوشـه " ای بـرای جــان دادن …!



    برگرفته شده از :beytozahra.blog.ir
    :((
    خیلی دوس دارم این شعرو...

    باورت میشه چن روز پیش میخاستم این شعرو بذارم تو وبلاگم...

    ممنون
  • ₪ بنـتـ الـهـدے₪
  • اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

  • طلبه امروزی
  • سلام

    با مطلب " حجاب اختیاری (قسمت دوّم) " بروز هستم . خوشحال میشم نظرتون رو بگید . این مقاله حاوی نظر و دیدگاهی نوین درباره حجاب است . نظریه ای بر نوین بر اساس شریعت قرآنی .

    سلامـ !
    ممنونم ... خیلی خیلی خیلی ممنونم !
    زیبا بود :)
    پاسخ:
    خواهش :)
    خیلی عالی
    مخصوصا اینکه متنشو هم گذاشتی

    من میخوام بمیرم
    پاسخ:
    اینم حرفیه {-15-}
    هردو خوب بود علی جون
    اقای فانی کارت درسته مرسی ازلینک واس دین می خونی چاکریم نهال
    پاسخ:
    بهله!!
    خیلی قشنگه دستت درد نکنه خیلی ممنون. ایشالا یه روز شاهد دیدن ظهور امام زمان(عج) باشیم.
    پاسخ:

    ممنون عزیزم انشاالله 

    سلام من تا حالا سایت مذهبی نیومده بودم خواستم بگم خیلی باحالین دمتون گرم
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنون {-11-}

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">