˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آیا میدانستید؟!!!

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۳۱ ب.ظ


ایا میدانستید

که حروف تشکیل دهنده ی جمله ی

“گلِ من الان میام ، تا ببینمت بای بای”

توی یک ردیف حروف کیبرد قرار دارن ؟
نه جدی نگاه کن !
حالا هنگ کن !
کلی زحمت کشیدم تا کشفش کنم !

فک کنم نابغم …

  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۱۲)

معلوم نیست اینو چند بار تایپ کردید تا متوجه شدید
:)
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    خوبین؟
    ممنون منم لینکتون کردم

    ┘◄ التماس دعای فرج + شهادت

    یازهرا(س)
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون لطف کردین...
  • سفیـــر نـــور

  • سلام
    عیدتون مبارک همسنگر

    .

    دعامون کنید
    یازهرا

    پاسخ:
    سلام علیکم
    عید شمام مبارک
    شمام همینطور...!
    سلام ........خداقوت وبلاگ خیلی زیبایی دارید ....... منم تازه دست به کار شدم .....لینکتون کردم .......خوشحالم میشم شمام لطف کنید وبلاگ بنده رو لینک کنید .......ممنون یاعلی.....تو این شبا التماس دعا.......
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون
    چشم..
    جالب انگیز ناک با حال بود.....

    آفرین
  • امیـــــد ...
  • ناله کن اى دل به عزاى على(ع)  / گریه کن اى دیده براى على

    پیش حسین و حسن و زیبنین(ع) / خون چکد از فرق هماى على 

    تو شبهای قدر ... به یادتونم انشاالله به یادم باشید ... یاعلی

  • امیـــــد ...
  • ناله کن اى دل به عزاى على(ع)  / گریه کن اى دیده براى على

    پیش حسین و حسن و زیبنین(ع) / خون چکد از فرق هماى على 

    تو شبهای قدر ... به یادتونم انشاالله به یادم باشید ... یاعلی

  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    نصر من الله و فتح قریب
    در این شب ها دعا کنید ما را و همچنین مردم مظلوم فلسطین


    اگر یک شخص غنی که به او اطمینان و اعتماد داری، به تو بگوید نگران نباش
     و غصّه بدهی هایت را نخور، خیالت راحت باشد، من هستم؛ ببین این حرف او
    چقدر به تو آرامش می بخشد و راحت می شوی. خدای مهربان که غنی و تواناست
    به تو گفته است: "أَلَیْسَ اللَّهُ بِکَافٍ عَبْدَهُ ، آیا خداوند برای
    کفایت امور بنده اش کافی نیست؟" یعنی ای بنده من، برای همه کسری و کمبود
    های دنیوی و اخرویت من هستم. این سخن خدا چقدر انسان را راحت می کند و به
    او آرامش می بخشد؟ لذاست که فرمود: "أَلا بِذِکرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ
    القُلُوبُ، دل ها با یاد خدا آرامش می یابد."... هروقت برای آخر خود
    ترسیدی، اولت را یاد کن که هیچ نبودی و خداوند تو را ایجاد کرد و این همه
    به تو خوبی کرد، آخر هم خدا همان خداست.
    عارف ربانی، حاج محمد اسماعیل دولابی
    یا علی
    "با یادنامه ای از شهید خلیلی بروزیم "

    سلام.
    چی بگم والا؟!!...
    نبوغ تون مستدام! (;

    یا حق.
  • سید سعید باباییان
  • سلام همسنگری...
    با عنایت خداوند متعال توانستیم نسخه جامع (۱.۲)اپلیکیشن اندروید همسنگربلاگ را تکمیل کنیم...

    منبع:http://hamsangarblog.ir/?p=886
    دانلود مستقیم فایل زیپ:
    hamsangarblog.ir/wp- 
    حجم:۳.۳۴ مگابایت

    امکانات اضافه شده :
    ۱) اضافه شدن بیش از ۱۰۰۰ حدیث موضوعی از اهل بیت علیهم السلام در قسمت ابزارها
    ۲) اضافه شدن دانشنامه مهدویت در قسمت ابزارها
    ۳) اضافه شدن وصیت نامه شهدا در قسمت ابزارها
    ۴) اضافه شدن باشگاه خبرنگاران جوان در سنگرهای فرهنگی
    ۵) اضافه شدن صفحه تماس با ما برای ارتباط بهتر با بلاگ اجتماعی همسنگری
    ۶) اصلاح قسمت تالار گفتمان همسنگری
    ۷) اصلاح چینش مطالب
    و…
    لطفا اطلاع رسانی کنید...
    یازهرا(سلام الله)

    رروضه‌خوان‌ها شب اول، روضه‌ی حضرت مسلم می‌خوانند. نام دقیق‌ترش شاید «روضه‌ی غربت حسین» باشد.

    ووقتی معلوم بشود از آن چندهزار نامه‌ی دعوت، یکی‌ش راست و حسینی نبوده. 

    رروضه‌خوان‌ها روضه‌ی مسلم می‌خوانند و من از خودم می‌ترسم. 

    ایام تسلیت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">