˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مهمونای فاطمیه......

شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ق.ظ


شهید گمنام سلام


 خوش اومدی مسافر من خسته نباشی پهلوون


شهید گمنام سلام


پرستوی مهاجر من صفا دادی به شهرمون



وقتی رسیدی همه جا بوی خوش خدا پیچید


تومگه کجا بودی





وقتی رسیدی همه جا نسیم کربلا رسید


تو مگه کجا بودی 




وقتی رسیدی همه جا عطر گل نرگس اومد 


مگه با آقا بودی





وقتی رسیدی همه اشکا مثل زهرا میچکید


 تو مگه کجا بودی




گاهی وقتا تو زندگی ادم یه اتفاقایی می افته


که شاید حتی تو خوابم نمیدیده


اون وقت که ادم نمیدونه چجوری باید خدا رو شکر کنه


تا دوساعت پیش کنار تابوت گلای پرپر مادر بودم


انقد فضا معنویت داشت که هیچی نمیتونم در موردش بنویسم


عطر حضورشون هنوز تو سرمه


چقد غریب بودن 


درست مثل...........................................................................


.

.

.

.

.

.

.

.


اونایی که ذکرشون اللهم الرزقنی توفیق الشهادته 


(خودم)


شهادت را نه در جنگ بلکه در مبارزه میدهند


ما هنوز شهادتی بی درد میطلبیم...




  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۵)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

هی *****...................

بوی شهدا میدم

پاسخ:
خخخخخخ من مره قوربان !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ملکوتی شدی باید بیام زیارتت کنم خخخخخخخ

توهم نزن عزیزم بوی همون که دیشب گفتم میدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خخخخخخخ

ما هنوز شهادتی بی درد میطلبیم..


ایییییییییییییییییی خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

همش آدم رو سر خورده می کنی

***************************

پاسخ:
زشته دختر اینجوری حرف نمیزنه خخخخ
غــریــبه وار که آمدی...
دلــم برای تــو بود..!
با کــسی آشــنا نــبودی..!!
اما...اکــنون..
از تــو دلگــیرم...
که با هــمه آشــنایی و تــنها من...
برایــت غــریبه ام..!!
پاسخ:
تــنها من برایــت غــریبه ام...
آره مسئله همینه،
ما فقط  دنبال شهادتی بی دردیم...
دردمون همــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــنه!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">