˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


یک هفته بود کارتهای عروسی روی میز بودند هنوز تصمیم نگرفته بود چه کسانی را دعوت کند
لیست مهمانها و کارهای عروسی ذهنش را پر کرده بود...
برای عروس مهم بود که چه کسانی حتما در عروسی اش باشند از اینکه داییش سفر بود و به عروسی نمی رسید دلخور بودکاش می آمد ..
خیلی از کارت ها مخصوص بودند. مثلا فلان دوست و فلان رئیس ... خودش کارتها را می برد با همسرش! سفارش هم میکرد که حتما بیایند
اگر نیایید دلخور میشوم دلش می خواست عروسی اش بهترین باشد. همه باشند و خوش بگذرانندتدارک هم دیده بود...
آهنگ و ارکست هم حتما باید باشند، خوش نمی گذرد بدون آنها!!!؟
بهترین تالار شهر را آذین بسته ام چند تا از دوستانم که خوب میرقصند حتما باید باشند تا مجلس گرم شود
آخر شوخی نبود که...
 شب عروسی بود...
همان شبی که هزار شب نمیشود, همان شبی که همه به هم محرمند, همان شبی که وقتی عروس بله میگوید
 به تمام مردان شهر محرم میشود این را از فیلم هایی که در فضای سبز داخل شهر میگیرند فهمیدم...
همان شبی که فراموش میشود عالم محضر خداست... آهان یادم آمد.... این تالار محضر خدا نیست تا می توانید معصیت کنید
همان شبی که داماد هم آرایش میکند. همه و همه آمدند حتی دایی و ...
اما .....................
کاش امام زمانمان "عج" بود حق پدری دارد بر ما.. مگر می شود او نباشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عروس برایش کارت دعوت نفرستاده بود، اما آقا آمده بود... به تالار که رسید سر در تالار نوشته بودند:
(ورود امام زمان"عج" اکیدا ممنوع!)
دورترها ایستاد و گفت: دخترم عروسیت مبارک! من آمدم اما ...


ﭼﻪ ﻇﺎﻟﻤﺎﻧﻪ ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ

 ﻣﺎ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺎﻥ را ﺍﺯ ﺳﻔﺮﻩ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﻢ ﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯾﻢ 

ﺑﺎ ﺷﯿﻄﺎﻥ ﻣﯽ ﭘﺮﯾﻢ ﻭ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﯾﻢ

ﻣﯿﺪﺍﻧﻢ ﮔﻨﺎﻩ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ،ﺑﺎﺯ ﺩﻟﺖ ﻧﻤﯽ ﺁﯾﺪ ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺐ ﺩﺭ ﻧﻤﺎﺯ ﺩﻋﺎﯾﻤﺎﻥ ﻧﮑﻨﯽ!

ﻣﺎﺣﻮﺍﺳﻤﺎﻥ ﭘﺮﺕ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﺮﺍﻣﻮﺵ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ﺷﻤﺎ ﺭﺍﺍﻣﺎﺷﻤﺎﺧﻮﺏ ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﻣﯿﮑﻨﯽ

ﺳﯿﺪﺍﺑﻦ ﻃﺎﻭﻭﺱ ﻣﮕﺮ ﻧﻤﯽ ﮔﻔﺖ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺳﺮﺩﺍﺏ ﻣﻘﺪﺱ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮑﺮﺩﯼ:

ﺭﺑّﻨﺎ ﺷﯿﻌﺘﻨﺎ ﻣﻨّﺎ

ﺑﺪﺍ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﺎ!ﻣﺎ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﻣﺼﺪﺍﻕ ﻧﺎﻣﺮﺩﻣﺎﻧﯿﻢ.ﺑﺪﺍ ﺑﻪ ﺣﺎﻝ ﻣﺎ.…



دریافت



مجنون شدم که راهی صحرا کنی مرا
گاهی غبار جاده ی لیلا، کنی مرا


کوچک همیشه دور ز لطف بزرگ نیست
قطره شدم که راهی دریا کنی مرا


پیش طبیب آمده‌ام، درد می‌کشم
شاید قرار نیست مداوا کنی مرا


من آمدم که این گره ها وا شود همین!
اصلا بنا نبود ز سر وا کنی مرا


حالا که فکر آخرتم را نمی­کنم
حق می­دهم که بنده دنیا کنی مرا


من، سالهاست میوه ی خوبی نداده‌ام
وقتش نیامده که شکوفا کنی مرا


آقا برای تو نه ! برای خودم بد است
هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا


من گم شدم ؛ تو آینه‌ای گم نمی‌شوی
وقتش شده بیائی و پیدا کنی مرا


این بار با نگاه کریمانه‌ات ببین
شاید غلام خانه زهرا کنی مرا


*علی اکبر لطیفیان*




نظرات  (۳۷)

روســــیـآهــم...

سلام
تازه شدیم
torbat128.ir
سلام آبجی


پس فاصله من دیگه بیش از حد زیاده
چون گناهام بزرگن
:,(


ان شاءالله عروسیت
:)
منم دعوتما؟!

پاسخ:
فاصله رمز من و شما شده ....

قربونت برم !
هر کی نیاد! :)
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
    غرر الحکم . ح7207
    لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
    التماس دعا بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    چشم
  • ابراهیم ایلخانی
  • سلام
    متاسفانه همین دو سه روز گذشته یه چیزهایی دیدم و شنیدم که واقعا به شیعه بودن برخی ها شک کردم!!!
    عروسی های آن چنانی و مراسمات انچنانی که خون به دل آقا میشه........


    خدا کنه ما برگردیم......!!  چرا که او حاضر است و ما غایب.....


    زیبا بود پست ممنون از دعوت تان.....
    من الله توفیق
    پاسخ:
    سلام
    تو پست خواهر و برادر معمولی هم یه قسمت هست درباره ی ازدواج
    که دختره میگه من ولایی هستم ولی حرفای آقارو درباره ی زندگی ساده قبول ندارم!!!!!!
    ممنون که اومدین
  • کـــ ـوثــر ◘مـــآهــ ◘
  • سلام
    خیلی غمگین بود...!
    روسیاهیم پیش اماممون...

    سپاس از شما...
    شرمنده ایم آقا :(
  • ₪بنـت الهـدی₪
  • عالی بود....
    یادِ شهید ردانی پور بخیر که اولین کارت عروسی شو تو ضریح حضرت معصومه انداخت...
    باورش برای ما سخته
    آقا غریبه غریب:(
    این بار با نگاه کریمانه‌ات ببین...
    هیهات..
    منم قبلا وبلاگ داشتم ولی یه مدت نبودم رمز ورودشو یادم رفت 😭😭😭😭😭😭

    وبلاگت خیلی خوبه خواهری
    پاسخ:
    سلام ابجی
    ممنون :)

  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • عالی
    :-( 
  • از تبار باران
  • تا حالا یه عروسی خوب و مذهبی ندیدم ...

    ممنون که بهم سر زدی
    پاسخ:
    آخی!!
    ان شاالله عروسی خودت :)
    خواهش میکنم
  • ی آنتی زایون
  • سلام بانو
    چه حدیث قشنگی بود ممنون
    گناه کمتر .. فاصله کمتر
    پاسخ:
    سلام فدایت :)
  • یا فاطمه الزهرا
  • برای مراسم امام زمان پسند،
    ایمان میخواد..
    دل میخواد..
    یادش بخیر:
    http://www.afsaran.ir/link/221654

    ان شالله روزی شما باشه:)
    پاسخ:
    ممنون :)
    هر چند از این نوع عروسی ها نرفتم و نمیرم!

    ولی دلمان را لرزاند و اشکمان را درآورد پستتون!

    ﭼﻪ ﻇﺎﻟﻤﺎﻧﻪ ﯾﺎﺩﻣﺎﻥ ﻣﯿﺮﻭﺩ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ

     ﻣﺎ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻣﺎﻥ را ﺍﺯ ﺳﻔﺮﻩ ﺗﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﻢ ﻭ ﻣﯽ ﺧﻮﺭﯾﻢ 



    ای کسانی که کپی میکنیدالتماس دعا مام از این کارا زیاد میکنیم!!!
    دوستان گفتن که تا حالا عروسی مذهبی ندیدن!!!!

    واقعا؟!
    پاسخ:
    فک کنم منظورشون این بود که عروسی مذهبی واقعن مذهبی ندیدن!!!!!!!
  • ابراهیم صبغه الله
  • سلام بر شما

    حرف های دل داغ دارم را چه زیبا قلم زده ای . خواهری
  • سید علمدار حسینی
  • با سلام خدمت همسنگری محترم.

    همسنگر عزیز دوباره به عنایت خود حضرت رضا ع به روز شدیم.

    امیدوارم لذت کافی رو از وبلاگ کفشداری 11 ببرید.

    http://kafshdari11.blog.ir/

    التماس دعا
    سلام 

    شرمنده ایم اقا
  • گلبرگ دانلود
  • سلام با دانلودهای جدید در خدمتتون هستیم منتظر حضور سبزتون ...
    یامهدی فاطمه (عج)
  • سفیـــر نـــور
  • ورود امام زمان...: (
  • امیـــر پنجه شاهی
  • سلامــ

    به بیــرق مذهبیـمون دعوتیــد.

    بیاییــد " امَّن یُجیبــ " بخوآنیــم.
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ فاطمهــ امــ
    اصلا پست هایت عجیب به در و دیوار دلمان میزند
    + دلم بیشتر از همیشه دعاهای سبزت را میخواهد .. دعایم کنـ
    ++
    حضرت محمد (ص) فرمودند : نشانه انسان صبور در سه چیز است :
    1-اینکه کسل نمیشود 2-دل تنگ نمیشود 3-از پروردگارش شکایت نمیکند ،
    چرا که وقتی کسل شود،حق را ضایع و تباه خواهد کرد،وهنگامی که دلتنگ شد ،سپاسگذاری نمیکند و وقتی که از پروردگارش شکایت کند ، گناه خواهد کرد. 
    التماس دعا
    یازهراکربــ بلا ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام ابجی جونم
    قربون دلت بشم!!عجب حدیثی بود
    من صبور نیستم اصلن :l
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • سلام عزیزم

    ببخشید تاخیر من رو..

    واقعا مطلبت عالی بود و ...

    ناراحت کننده:(((((((((((

    آقا جون شرمنده ی شرمنده ایم:(
    پاسخ:
    سلام ابجی
    ممنون که اومدی
    هر آنجا که نام مهـــــــــــــدی نیست قرار نه
    فراااااارباید کرد....
    سلام
    جالب بود
  • آشنای غریب
  • :(
  • مهدی حزباوی
  • سلام خدمت شما دوست عزیز
    مطلب زیبایی بود
    وبلاگ زیبایی دارید احسنت به شما
    اگر مایل بودید به ما هم سر بزنید در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
    یا علی موفق باشید
    http://komeit.blog.ir/
  • مهدی حزباوی
  • سلام خدمت شما دوست عزیز
    مطلب زیبایی بود
    وبلاگ زیبایی دارید احسنت به شما
    اگر مایل بودید به ما هم سر بزنید در صورت تمایل تبادل لینک کنیم
    یا علی موفق باشید
    http://komeit.blog.ir/
    دعا کنید خدا ببخشم...اقاجون شرم دارم صدات کنم/خیلی گناهکارم خیلییی
    آآ قا برای تو نه ! برای خودم بد است
    هر هفته در گناه، تماشا کنی مرا

    خیلی شعر قشنگی بود  خیلی...
    پس اشکال نداره کپی کردنش من کپی می کنم احتمالا تو وبلاگم با اجازه خواهر...
  • فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
  • واقعا وب زیبایی داری منتظرت هستم
    ینک کردی خوشحال میشم


    شما لینک شدی فاطمه جان


    التماس دعا فرج
    پاسخ:
    سلام خواهری ممنون فعلا که نیستم! 
  • پرواز سپید
  • آخ از دل مهدی فاطمه!
    ان شاءالله ظهور را با اعمالمون نزدیکتر کنیم!
  • مُحمّد مَهدِے
  • چه قدر در حقتان ظلم کردیم
    یا ابن الحسن حلالمان کن
  • فاطمه سادات ``
  • حیف این وبلاگه که اینطوری خاک بخوره.ادامه بدین این کار قشنگتونو حیفه نصف نیمه بمونه.التماس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">