˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عیدتون مبارکـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــــ

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۲۰ ب.ظ

دستت را می گذاری روی مرزی ترین نقطه وجودت

یک حس گمشده آهسته شروع می کند به جوانه زدن

سلام می کنی چشمت مست تماشای گنبد طلا می شود

بو می کشی ...

تا ریه هایت پر شود از عطر حضور نگاه مهربان امام رضا

و احساس تازگی اندیشه های خسته ات را فرا می گیرد

زیر لب زمزمه می کنی یا ضامن آهو یا غریب الغربا حواست به من هست ...؟؟




بد شدنم را بهانه نکن آقا
!

نگو که گنه کار تر شده ای !

این ها دلیل نمی شود آقا !

این ها دلیل نمی شود که تنهاترین زائرت را تنهاترش کنی !

در این کوران امید ، در این قحطی ایمان ، در این تاریکیِ جهل ، رهایش کنی !

دلیل نمی شود بگذاری گنه کار تر شود !
 

خوب ها که خوب هستند آقا ! آن بد است که پای ضریح شما عوض میشود !

آقای من ! در رئوفیِ شما و گنه کاریِ من شکی نیست!

اما این گلچین کردنتان دلم را می سوازند !

دیگر پس گرفتن دعوت نامه تان که بماند...


·٠ پی نوشتـ ـ ـ ـ ـ ـ ـــ ٠·


پـلاسـتیـکــ هــا

بـرای ِ اینـکـ ه پـذیـرای ِ کـَفش ِزائـرین ِ تـو بـاشـنـد ، 

سـیـنــ ه چـاکــ می کـننـد. 

و خُـدا خُـدا می کنـنـد :

کـاش ، 

" کَـفـشـداری هـا " پـُر بـاشنـد.


تــا پـلاستـیـکــ هـا ، 

بــ ه بـهانـ ه ی ِ نـگـهـداری ، از کـفـش ِ زائـرهـا

بـ ه چـنـد قـدمی ِ ضـریـحتــ بـرسنـد.

دیــگـر ،

دل ِ زائـرانـتــــ جـای ِ خــود دارد
...!!


·٠ تبریکـ  نوشتـ ـ ـ ـ ـ ـ ـــ ٠·


عیدما وامام زمانمون مبارکـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ــــ



·٠ بعدا نوشتـ ـ ـ ـ ـ ـ ـــ ٠·

دانلود کنیـــــــــ ـ‌ ـ ـ ــــــــد 

نظرات  (۲۰)

سلام آبجی جون..

پی نوشتت عالی بود..بغضمان گرفت..: ((

منم دلم حرم میخواد.. دلم تنگ حرم آقامه...


.....................
عیدت مبارکــــ ننه جون...!!! ؛ ))
انشاالله هرچه زودتر قسمتت بشه بری پابوس آقا..منم دعا کنی..خوبه؟؟

پاسخ:
سلام دختر گلم!!{-32-}
خعلی خوبه 
موچکر{-109-}

سلام

عیدت مبارک

چه زیبا نوشتی!!

 

پاسخ:
سلام اجی{-29-}ممنون
سلام

حرف دلمون رو نوشتید...
زیبا بود...

میلاد بر شما مبارک
پاسخ:
خیلی ممنون
همچنین
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام فاطمه جان خوبی؟ عیدت مبارکــــــــــ
    خدا قوتــــــــــــ
    عالی نوشتی گلمـــــــــــــــــ !
    دلم اینجا خیلی تنگ است آقا ! هوای حرمــــــــ ، هوای ضریح ، هوای صحن و سرا . . .
    آقا گنهـــــــ کار درگه ات را دریابــــــــ
    التماس دعا
    یازهرا کربــــــ بلاانشاالله
    پاسخ:
    سلام اجی جونم{-74-}
    ممنون عجقم{-109-}
    سلام دیفونهههههههههههه عیدت مبالکککککککککککک
    پاسخ:
    سلام{-29-}
    فاطمه..........می دونی شنبه باید بریم مدرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    تسلیت{-60-}قلب صبورم...!!!
    من نمیام{-115-}
  • بے بازگشتــــ ...
  • آقا حواسشان به همه هست ... :)
    عیدتون هم مبارک باشه
    پاسخ:
    .{-107-}

    به به..

    خیلی قشنگ بود...

    پاسخ:
    .{-119-}
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜

  • خورشید در این حرم وضو می گیرد

    گل در حرم تو آبرو می گیرد

    مهتاب به پابوسی تو چون آید

    با دیدن گنبد تو رو می گیرد


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • کوله پشتی انتظار
  • خدا را شکر که در شهر ماندید و نرفتید ببینید... و هرکه غمــــــــــــــش بیشــــــــــــــــتر دردش بیشــــــــــــــتر...
  • سفیـــر نـــور
  • سلام آبجی جووونم
    زیارت قبول خانووووووووووووووووومی
    راستشو بگو..دعامون کردی؟
    پاسخ:
    سلام فداتشم
    من که زیارت نبودم عسلم!!من ماه رمضون رفتم حرم{-78-}
    انشاالله به اتفاق هم{-79-}
  • سفیـــر نـــور
  • عههههههه نظرمو زود ارسال کردم
    میخواستم برات بنویسم من تو حرم امام رضا خیلی دعاتتتتتت کردم..یه عالمه...
    میگن هرجای دنیا که باشی امکان نداره از امام رضا چیزی بخوای و بهت نده:(
    پاسخ:
    عاجقتم{-60-}همه میگن برام دعا کردن تو حرم{-31-}
    خداجون تو که میشنوی یه کوچولو زود تر دعاهای دوستامو قبول کن{-60-}لدفن...!
    ممنون اجی خوشکلم{-75-}
    فاطمه برام دعاکن

    حالم خیلی خرابه
    پاسخ:
    چسب{-64-}
    سلام آبجی گل..

    تولد آبجیمه.. خوشحال میشم تشریف بیاری...

    وسایل پذیرایی هم با خودت بیار که شرمنده ات نشم..!!!!!!!

    : ))))
    پاسخ:
    چسب{-106-}
    بد شدنم را بهانه نکن آقا !

    نگو که گنه کار تر شده ای !

    این ها دلیل نمی شود آقا !

    این ها دلیل نمی شود که تنهاترین زائرت را تنهاترش کنی !
    kheyli ghashang bood..
    پاسخ:
    ممنون{-29-}
    بد شدنم را بهانه نکن آقا...حرف دلم رو زدید
    چقد پینوشت عالی بود....
    پاسخ:
    .{-109-}
  • ✜خـادم المهدی✜
  • سلام ببخش خواهری دیر اومدم
    کسالت دارم
    عیدت مبارک با کمی تاخیر

    دعام کن
    پاسخ:
    سلام خوشکلم
    منم سرماخوردم!دعام کن!!
    یاعلی..
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام
    خداقوتــــــــــ
    بعــــد میــــلــاد رضــــا سینه من بی تاب است
    عکس گنــبد وسط صحن دو چشمم قاب است
    ای خــوش آن کس که جـواز سفرش امضا شد
    عـــرفـــــه کــــربـبــلا در "حـــــرم اربـــاب" است
    http://bayanbox.ir/id/86320624103091634
    التماس دعا
    یازهرا کربـــــ بلاانشاالله
    سلام
    عیدتون پساپس مبارک باشه 
    -;{@

    پاسخ:
    سلام علیکم
    همچنین!
  • سید مرتضی
  • سلام بزرگوار .
    این تصویر ؛ یعنی صحن گوهرشاد ؛
    دقیقاً همون جایی است که حقیر چندین ساله روضه و مناجات میخونم
    در جوار امام مهربانی دعاگوی شما هستم...
    التماس دعا...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">