˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یکم بخندین دلتون شاد شه ثواب داره !!!

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۴:۰۹ ق.ظ

زنگ زدم به سهراب پرسیدم "قایقت جا دارد"
.
.
.
.
.
.
صدا آمد :از بی ادبان!

فهمیدم اشتباهی شماره لقمان رو گرفتم، قطع کردم ...!

هر کجا هستی باش ، به درک !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

پنجره ، فکر ، هوا ، عشق ، زمین مال خودت
اصن خاک تو سرت

(
سهراب سپهری اعصابش خورده هیچی نگید)




بعضی از دخدرام دوس دارن بیشتر آرایش کنن اما متاسفانه صورتشون تموم میشه



چرا این پسر دبیرستانیا تا یه دختر میبینن شروع میکنن

همدیگرو میزنن؟؟؟



از چراغعلی میپرسن قبله کدوم وره؟
میگه :کجا رو بهت آدرس دادن؟



از قلبم پرسیدم:چه کنم وقتى دلم تنگ است و دستم کوتاه؟

جواب داد:من کارم خونرسانى به بدنه،از من شرو ور نپرس



تلویزیون داره میگه :

جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...

یهو مامانم برگشته میگه :

مسیرشون مشخصه دیگه ...

اینترنت ..آشپزخونه...

اینترنت...دستشویی...

اینترنت...تخت خواب ...!!!

 


شما هم مثل من وقتی میخواید صدای تلویزیون رو کم و زیاد کنید حتما باید عددش رند باشه ؟




به حیف نون میگن اگه دنیارو بت بدن چیکار میکنی؟؟؟

میگه من زن دارم بیشعور



حیف نون پشه بند می خره، تاصبح نمی خوابه پشه ها رو مسخره می کنه!


 

طرف جلوی دختره میخوره زمین , میگه حرکتو داشتی ؟



طرف با ماشین قراضش میزنه به یه ماکسیمای نو .با هزار زور وزحمت از راننده رضایت میگیره. تو4راه بعدی دوباره میزنه به همون ماکسیما . سرشو از ماشین بیرون میاره میگه : برو برو منم



ﺍﺻﻦ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴﻦ ﺑﺎﻳﺪ ﻳﻪ ﻓﻜﺮﻯ ﻛﻨﻦ ﺍﺯ ١٢ ﺷﺐ ﺗﺎ ٧ ﺻﺒﺢ ﺗﻠﻔﻦ ﻭ ﺍﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻮ ﻗﻄﻊ ﻛﻨﻦ ﻛﻪ ﻣﺎ ﺑﺨﻮﺍﺑﻴﻢ

ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﻗﺎﺩﺭ ﺑﻪ ﺍﺻﻼﺡ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﻧﻤﻴﺒﺎﺷﻴﻢ ...



حالا خیلی شیک و مجلسی برام کامنت بذارین


  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۲۵)

جون به جونت کنن پررویی دیگههههههههههههههههههههههه

عالی بود دختر خانم عالی
پاسخ:
ینی خدایی رو کره ی خاکی از حضرت عالی پر رو تر پیدا میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
خیلی ممنون
هدیه زیبایی بود
پاسخ:
خواهش میکنم
قابلی نداشت...!
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    احسنت بابا آبجی
    دلمون برا خنده تنگ شده بود
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خب خدارو شکر که خوشتون اومد...!

    خعلی با حال بود، دمتون گرم فاطمه خانم:)
    یا علی
    پاسخ:
    ممنون عزیز دلم
    قابلی نناشت... :)
    حالا چی داری میبافی؟ :دی
    یا علی
    پاسخ:
    خخخ!!!
    در پناه حق... :)
    شنیدی از یه یارو پرسیدن : پرسپولیس چندمه جدوله ؟؟؟؟؟/
    یارو گفت از بالا نمی تونم ادرس بدم گم می شی .....از پایین ادرس می دم نزدیک تره 
    ههههههههههههه
    پاسخ:
    خنده دار نبود :l
    من پرسپولیسی هستم چونکه !!
    ههههه دلمون برا خنده تنگ شده بود

    یا علی
    پاسخ:
    هدف همین بود :)
    گفتیم رزمنده هامون خستن یکم روحیه شون شاد شه!!
    موفق باشید..
    او که نیست
    خنده کجا بود؟
    پاسخ:
    :l
    مومن باید همیشه شاد باشه
    هر چیزی جای خودش :)
    دارم شعر ستاره ی مشرقی رو گوش میدمممممممممممممممممممم

    هی فاطمههههههههههه
    پاسخ:
    اوخخخخخخخی :(
    هعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
    پاسخ:
    کار دلم به جان رسسسسسسسسسد
    کارد به استخوان رسسسسسد
    ناله کنم بگویددددددددم
    دم مزن و بیان مککننننننننن
    ای دل پاره پاره ااااااااااااام
    دیدن اوست چاره اااااااااام
    اوست پناه و پشت منننننننننننننننن
    تکیه بر این جهان مممممککککککنننننننننننننننننننننن.....
    پووووففففففف!ترکوندم!!!

    :)

    هه هه

    تشکر بسی زیاد خندیدم :D چی گفتم . . .

    ــــــــــــــــــــــــــ

    دل دمادم می زند . . .

     

    پاسخ:
    ناقابل...
  • ✜خـادم المهدی✜
  • عالی بود
    لینکـــ شدید
    پاسخ:
    خیلی ممنون عزیزم :)
    جالب بود...
    متشکر

    پاسخ:
    ناقابل
  • خانم چادری
  • خیلی بد و بی مزه بود!
    یعنی چی این لطیفه ها!! واه واه واه

    خخخخ دیدم همه تعریف کردن،گفتم تنوع بشه برات  8)
    مسیر زندگی رو خیییلی خوب اومدی :))
    پاسخ:
    واااااااااااااااااای ترسیدم اجییییییییییی!خخخخ
    ممنوووووون که میای خوشکل مننننننن...
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    خیلی خنده دار بود.
    ممنون...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام گلم
    ممنون اومدی..
    کشتی مارو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    پاسخ:
    دور از جون!!!!!!!!!!!!!
  • امیـــــد امیـــــد
  • ترکیدم بس خندیدم.........
    بروزیم
    پاسخ:
    چشم
  • سمیه ناصری

  • مردم از خنده فاطمه.......



    عالی بود....بییست......نامبر وان......اصن خعلی قشنگ بود


    پاسخ:
    فدامدااااااااااااااااااات
    حالا دوبرابر بود ارور داد خیلیا رو پاک کردم
    دوباره میذارم براتون
    بوس :)))))
  • خانم چادری
  • فاطمه یه قتل دسته جمعی راه انداختی :) همه از خنده مردن دور از جونشون D:

    پاسخ:
    خدا از سر تقصیراتم بذگره!!!!!
    سلام ،
    ممنون از شما.
    به قول بچه ها :
    (خیلی باحال بود ، فاز داد!!!!!!!)
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون..
  • خانوم فلان
  • اولین دیدار من از وبلاگتون همزمان شد با این پست قشنگ

    خالب بود برام

    پاسخ:
    الحمدلله :)
  • مهدی درخشان
  • سلام
     با یک شعر جدید آپم
     
    سلام
    دست شما درد نکنه
    بسی خندیدیم در این عید...


    عید شما مبارک
    پاسخ:
    سلامت باشید
    عید شمام مبارک
  • رضا از کرمانشاه
  • چـــــــرا ایــنــقدر خــشک و بــی روح

    سلام خانومی

    خدا قوت

    علاوه بر مطالبت خودت هم  عزیز و بانمکی

    موفقیت تویِ ایرانی آرزوی منِ ایرانی ..

    پاسخ:
    ممنون :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">