˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

زیارت خوجگل تموم شد :(

پنجشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ

به توکل نام اعظمت

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

تا اینجاش که تکراری بود!!!

بگید من انتقاد پذیرم مشکلی نداره!!!

اوهوم!!

نمیدونم چی جو ری شروع کنم!!

هنوز حرکت نکرده بودیم دلم براش تنگ شده بود!

حالا که دیگه اشکام نمیذاره بنویسم

الان که اینجام میفهمم ذره ای استفاده نکردم

هرچقد نماز بخونی،کتاب دعای مخصوص حرم از دستت نیوفته،سرتو از سجده بر نداری،تسبیحت تو دستت پاره شه از فرط ذکر گفتن!!!!!

بازم....

"کمه"

بازم وقتی پیشش نیستی حسرت بودن در کنارشو میخوری

بیشتر تشنه میشی

تشنه ی یه جرعه عشق

همین

وقتی اینجا صدای نقاره رو گوش میدی

تازه میفهمی که اونجا چیو از دست دادی!!

وقتی اینجایی ارزو میکنی که

یه دفه فقط یه دفه دیگه تو صحن انقلاب خیره بشی به پنجره فولادواشکای ادمای اطرافش

بعد سرتو بگیری بالاو مسقیم نگاهت بره رو گنبد اقا،تازه میفهمی چقد از مرحله پرت بودی!!




میبینید!!

ارزش دوس داشتن یه چیز وقتی معلوم میشه که از دستش بدی

اون موقع بیشتر عاشقش میشی

تشنش میشی

دیوونش میشی

بعدش میشه این

ودر نهایت این 

دارم پر حرفی میکنم!!

دلم براتون تنگ شده بود

همتونو به اسم دعا کردم!!

باورتون میشهههههههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

انشاالله  همتون تو زندگی برکت امام رضایی داشته باشین


آما...!!

این مداحی که براتون میذارم

فک کنم مال شب قدر پارساله

هیئت فاطمیون رشت

آقای اسدپور خوندتش

یه جاهاییشم صدای اقای قاسمیه

انشاالله که دلتونو ببره اونطرفا!!!


آقا فدات بشم من

ملتمس دعا

یاعلی...
  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۲۸)

  • سمیه ناصری
  • ای نامرد چرا از من ننوشتی.......دیدن من کم نصیب هر کس میشه
    @...{....

    انشالله که سفر پربرکتی بوده باشه برات فاطمه جان
    از دلتنگی نگو....که من خیلی وقتا همون دم در حرم دیگه دلم تنگه
    .
    اون علامت سوالایی که گذاشتی...معلومه چقد دلت تنگ شده واسمون...خخخخخ
    .
    ولی ما دلمون تنگ شده واست....
    .
    خوشحالیم هستی دوباره

    پاسخ:
    ببخچید دیگه مخم همینقد کشید!!!
    قربونت
    منم خوجحالم!!
  • خانم چادری
  • سلام بانو جان
    زیارت قبول رسیدن بخیر :)
    وافعا دونه دونه به اسم دعا کردی! منم بینشون بودم؟!
    انشالله بازم قسمتت بشه و بری. :*
    قشنگیش به همینه دیگه، عاشقترت میکنن....

    پاسخ:
    سلام عسیسسسسسسمممممم
    اوهوم تاجایی که یادم بود گفتم هرچیم یادم نبود سه تا نقطه گذاشتم اقا خودش میشناسه بچه های بلاگو دیگه!!خخخخ
    انشاالله قسمت شما شه زود زود...
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • سلام
    ما رو دعا کردید یا نه؟
    من که اونجا کلا نبودم(یعنی بودم ولی نبودم)
    چیو از دست دادم خدا؟ :(
    پاسخ:
    سلام علیکم
    همه ی دوستانو یاد اوردم
    ...
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • منم مشهدد بودم هفته پیش بابت این عرض کردم
    پاسخ:
    متوجه شدم
    زیارتتون قبول :)
  • مهدی درخشان
  • سلام
    آپم با یک شعر در وصف ماه پنهان امام زمان... .
    می بینموتون... .
  • سیّدمیلاد موسوی
  • درود؛
    خوبی؟
    شاد باشید..
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • سلام
    رسیدن به خیر! زیارت قبول!
    منم دعا کردین؟
    درضمن خیلی خوب مینویسین.
    یازهرا(س)

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    پاسخ:
    سلام اجی خوشکلم
    اره همتونو دعا کردم
    ممنون
    یاعلی...
    عالی مثل همیشه
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    قسمت شما شه انشاالله..
  • محمدصادق برجیان
  • قبول باشه!
  • محمدصادق برجیان
  • ده مرتبه کم بود

    تا قیامت صدا می زنم

    بعَلِیِّ بْنِ مُوسى...

    اره می دونستمممممم.....

    واقعا فاطمه نگاه به گنبد از یه گوشه توی صحن انقلاب محشرهههههههههه

    دلم حرم اقا رو میخواددددددددددددددد
    پاسخ:
    دلت بوسوزههههههههههههه !!!
    الان ذهن پلیدم میگه حرصت بدم!!!
    زیارت قبول
    منم خیلی دلتنگ حرمم
    ان شاالله مجدد قسمت بشه
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    انشاالله..
    پلید.ناملد
    پاسخ:
    p:
    سلام ...زیارت قبول خانوووم...چه سعادتی که شب قدر کنار آقا بودی...خوش به حالت...
     

    آبجیمو دیدی؟:((حالش خوب بود؟
    پاسخ:
    سلام عزییییییییز دلـــــــــم
    انشاالله قسمت شما شه
    اره دیدمش کلی بوسش کردم دلت بسوزه!!!!!!!!!
    :(((

    حالا باید دلمو بسوزونی؟؟

    نمیدونی من دلم براش تنگ شده؟؟:((
    چرا اینجا شکلک گریه نداره؟؟:((
    پاسخ:
    واااااای غلط کردمممممم!!!!ابجی سمیه بدونه کلمو میکنه!!
    اصن بوسش نکردم یه متر ازش فاصله داشتم!!!
    یه دونه فقط از طرف ابجی نرگسم بوسش کردم :)
    نمیخوام...

    من آبجیمو میخوام....:(((

    الان کی اینجا جوابگوهه؟؟هااا؟
    پاسخ:
    :l
    الان من سمیه از کجا بیارم!!
    عجب کاری کردم!!
    انشاالله تا هفته ی دیگه مشهد باشی اجی
    غصه نخور!!
  • سمیه ناصری
  • چلا دل ابجیمو میسوزونی فاطمه....فک کردی من خوابم هااااااااااااااااا
    اجی نرگس همش یه بوس کرد ...نامرد زودی رفت نموند پیشم
    خوب خودشم اعتراف کرد
    .
     اینجا چرا شکلک نداره خداااااااااا
    کلمو میکوفم به دیوار
    پاسخ:
    یا خدا صاحابش اومد!!!!!!
    ابجی کجا بودی شوماااااااااا!!!!
    دارم جمش میکنم کمک کن!!
  • سمیه ناصری
  • الان این حس ترس و دلهره....عجب باحاله
    یا دعا کن نرگس هفته دیگه بیاد...یا من میدونم تو
    پامیشم میام رشت

    یوها هاا هاااااااااا
    پاسخ:
    :((( سنخ دل!!
    بوس میخوام :(
    وااااااااااااااای الهی آمین....:((

    چه دعایی کردی در حقم فاطمه....

    الهی خدا حاجت روات کنه....
    پاسخ:
    فدا مداااااااااااااااااااااااااات امشب برات یه عااااالم دعا میکنم قربونت برم
    خوشکل من دیگه غصه نخوریااااااااا :)
    ای جان....دعا در حق همدیگه مستجابه آبجی...

    ممنونم ازت...

    الهی خدا حاجت روات کنه عزیزم....

    خوب خصوصیتم چک کن...یه چی بهت بگم...اینجا نمیشه...:)))
    پاسخ:
     چسب!!
    الان...
    خخخ دیدم
    ممنون عسل مننننننننن
    التماس دعا ... :)
    راستی فاطمه جونم آبجی سمیه ام سنخ دل نیستااااااااا

    خو دلش برا آبجیش تنگ شده دیگه....

    :(((


    پاسخ:
    اون که صددرصد ابجیمون ماههههههههه!!!!
    تو خوخوصی جبران کرد!!!!
    ایشالا وصال نزدیکه
    اوووففففسسسسسسسسس پوکیدین!!!خخخ
  • سمیه ناصری
  • اوووففففسسسسسسسسس پوکیدین!!!
    عاقا این یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟
    .
    با لهجه حرف نزن دخدر
    پاسخ:
    عاغا لهجه نداره کههههههههههه!!!!
    خوب بخونین دیگه!!
  • پرستوی کانال کمیل
  • سلام 
    حضرت رسول خدا در مجالس عروسی زنانه
    با حضورتون روشنی و گرما ببخشید
    منتظرتون هستم 
    یا زهرا(سلام لله علیها)
    شبیه مرغک زاری کز آشیانه بیفتد

    جدازدامن مادر به دام دانه بیفتد

    شوم چو ابر بهاران زجوش اشک چو باران

    که دانه دانه برایت که دانه دانه بیفتد

    نشان گرفته دلم را کمان ابروی ماهی

    خدای را که مبادا دل از نشانه بیفتد

    الا غریب خراسان رضا مشو که بمیرد

    اگر که مرغک زاری از آشیانه بیفتد...
    طاعات و عبادات  و زایرتتون قبول باشه
    پاسخ:
    خیلی ممنون
    انشاالله قسمت شما شه..
    زیارت قبول خواهرم.
    ببخشید دیر شد.
    سوغاتی چی اوردی؟؟

    پاسخ:
    خیلی ممنون
    فقط دلتنگی... :(
    فوری!      فوری!
    سلام.
    با مطلب جدیدی در پاسخ به یکی از برادران بلاگی به روز هستم.
    + مرگ بر اسرائیل + تحلیل پیرامون این رژیم جعلی و غاصب
    ......
    به جهت ترویج این مطلب و همچنین محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی و همچنین یاری به کودکان و مظلومان فلسطینی ما را در انتشار ان یاری دهید.
    یا علی...
    www.labeik.blog.ir
  • بے بازگشتــــ ...
  • :( چقدر دلتنگی ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">