˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

باز هم با افتخار سر میکنم یادگار مادر را...

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ب.ظ



وقتی که رئیس جمهور منتخب بی حجابی را بی عفتی نمیداند ...

باید عادت کنم که من و ارثیه ی مادری در اقلیت باشیم ...


اما اگر روزی برسد که من باشم و چادرم و شهر باشد و بی حجابی هایش ...


باز هم با افتخار سر میکنم یادگار مادر را...

  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۱۵)

  • خانم چادری
  • دلگیرم بانو...
    دلگیرم...

    افتخار هم میکنم به اقلیت بودنم.
    چه تصویر زیبایی!
    پاسخ:
    خیـــــــلی...!
    ممنون که میاین هیســـــــــــــ... :)
  • محمد حسین خانی کوثرخیزی
  • چی بگم؟
    آی روحانی اینجور صحبتی کردن؟
    کی؟
    انشا... بهشت دنیا و آخرت نصیب شما و همه دوستداران و عاملان حجاب و عفاف
    سلام.
    ممنون از مطلبتون.
    منتظر مطالب جدیدتون هستم.
    ممنون میشم اگر مطلب جدید گذاشتید خبر بدید خدمت برسم.
    خیلی مخلصیم.
    در پناه حق....
    یا علی...سید علی....
    www.labeik.blog.ir
  • علیرضا ait20
  • عالی بود .....ولی با اون که هم چین دل خوشی از رییس جمهور اینده ندارم ولی به گفته ی رهبرم می گویم : حمایت می کنم     ممنون
    با عرض پوزش با یه مطلب  ببخشید ( که خطابی به شماست ) لود شدیم و ببخشید که امروز مطلب به درد بخوری  نگذاشتم
    یا علی
  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...
    امسال روزه می گیری؟
    اگر خدا بخواهد...
    من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟
    همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند، برایت معجزه می کند
    .
    سلام بزرگوار
    به روزم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
  • یگانه مهاجر
  • سلام فاطمه خانم
    به به چه پست زیبایی
    آفرین
    خدا قوت

    پاسخ:
    سلام علیکم خواهر گرامی
    مچکر
    چشاتون زیبا میبینه!!
    حجاب یعنی حریت و آزادگی و افتخار وبندگی.
  • رها پاک سرشت
  • درویش شعر میگویید شما؟!زندگی ام بهم ریخنه است....

    به جر این دو انگشتر و گوشه و ی مسجد شما جایی ندارم‘کسی را ندارم!

    -کسی نداری؟!...خیالت بی کس است که کس ندارد؟ نه.....

    کس بی کسان علی است...یا علی مددی! این ناکس است که کس ندارد...فهمت بیجیک گرفت؟؟

    بروزم!

    پاسخ:
    چشــــــم...!
    بسم الله الرحمن الرحیم
    سلام بانو...
    میدانی چیست
    روز ها بود به ارثیه ی مان فکر میکردم
    آخر
    درد های مادر به دختر میرسد.. ارث مادرمان که رسید...
    منتظر درد هایش هم باید باشیم دیگر..
    مگر نه؟
    البته میدانی...من کمرم کمی از حالا درد میکند...
    اما من سیلی که نخورده ام حالا
    اما من...
    .... و دیگر هیچ...
  • سید سعید باباییان
  • ***سلام همسنگری...
    با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها)
    خدا حفظ کنه
    شما و امثال شما رو...
    با سلام و عرض ادب ممنون از زحمات شما
    قصه ی یونس را میخوانم و تعجب میکنم. شاید قصه ی یونس قصه همه ادمهاست . شایدخیلی از ادمها تا ابد در شکم ماهی میمانند و هیچ وقت نمیفهمند که دارند در شکم یک ماهی ، ته ته یک اقیانوس تاریک زندگی میکنند . خدایا ! مواظب باش و نگذار چشمهایم به سیاهی اقیانوس و تاریکی شکم ماهی عادت کند
    پاسخ:
    ممنون
    قشنگ بود

    لنگ حمام مدل جدید مانتوی ایرانی!!!!!!!!

    کی جوراب سوراخ هم مد میشه راحت شیم ای خدا !!!!!خخخخخخخخخخ


    پاسخ:
    :l

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">