˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آرامش سهم قلبی است که در تصرف خداست...

يكشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ب.ظ

یکی ازدوستان شیخ رجبعلی خیاط 
به قصد زیارت شیخ از منزل خارج می شود .
در بین راه اندیشه گناهی به سرش می زند .
به منزل شیخ که می رسد و می نشیند ،
 شیخ می گوید : فلانی ! در چهره توچه چیزی می بینم ؟
دردل می گوید

" یا ستار العیوب "
شیخ می خندد و می پرسد :
چه کار کردی آنچه می دیدم محو و ناپدید شد.؟!!

همیشه با نگاهی مرا خریده ای،

بی اینکه خوب و بدی را اینجا به حسابم بنویسی...

، تا تو نگاه می کنی بساطِ دلم را جمع می کنم و می آورم درست، کنار آسمانت پهن می کنم..

خوب میدانم باز هم اشتباه از من است، و تو داری نگاه می کنی!

و من آنقدر در دیدن این دنیایی که برای خودم ساخته ام افراط کرده ام که دیگر چشم های خسته ام،

سوی دیدن نگاهِ همیشه ات را از دست داده.....

باید رسم پرواز را دوباره بازخوانی کنم و بروم سر کتاب زندگی و بخوانمت...

همان جا که برای دلتنگی های آدم حرکت و امید را تجویز کردی...

وَلاَ تَیْأَسُواْ مِن رَّوْحِ اللّهِ إِنَّهُ لاَ یَیْأَسُ مِن رَّوْحِ اللّهِ إِلاَّ الْقَوْمُ الْکَافِرُونَ..

. از فرج و رحمت خدا نومید نشوید، که جز کافران از رحمت خدا نومید نگردند...

"سوره یوسف" 

.: پی نوشتـــ ـ ـ ـ ـــ :.

لحظه هاتون آروم ...

 

دریافت

نظرات  (۳۰)

قشنگ بود
منم همیشه وقتی احساس می کنم پیش کسی هستم که احتمال داره ببینه این ذکر رو می شنوم
یه جور حس شرمندگی در عین حال نزدیکی حس می کنه آدم
خوشحالم که جواب میده
سلام علیکم آبجی خانوم گلم
خوبی نازنین من؟
:)
بعد از مدتها با پست خوبی شروع کردی خانوم
عالی بود
لحظه لحظه ی زندگیت پر از یاد خدا باشه و بس
برام دعا کن آبجی کوچیکه
منم برات دعا میکنم
پاسخ:
سلام سعیده جونم
خوبم الحمدلله
خیلی ممنون
انشالله
همچنین
!!
چشم!
{-109-}
  • خانم چادری
  • سلام
    ممنون از مطلب خوبت.
    پاسخ:
    سلام{-35-}
    سلام


    عکس قشنگیه
    پاسخ:
    سلام علیکم {-35-}
  • خادم الحسین
  • سلام.
    مطلب بسیار پر بار و مفیدی بود

    ممنون از شما

    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام خیلی ممنون
    آدم واسه یه چیزایی انقده جواب داره نمیدونه چی بگه!
    پیامبر خواست که خدا گناه امتش را درقیامت ببخشد و جز او کس دیگری خبر دار نشود.
    خدا گفت از یاد خودش هم خواهم برد چه برسد به اینکه بخواهم کسی از آن باخبر شود.
  • غریبه غریب
  • و خدای من چقدر شرمنده نگاه هایتــــــــــــــ می شوم....
    پاسخ:
    کجایی اجی؟چرا کم پیدایی؟خوبی؟
  • 彡♥خـادم المهدی♥彡
  • گاهی وقتا دلت می‌گیره

    توی اینترنت اسم خدا رو جست و جو می‌کنی

    یه وبلاگی با رنگ خدا باز می‌کنی

    و دنبال یه جمله می‌گردی که با حالت مناسبت داشته باشه

     

    می‌دونی دوست من

    درست همون لحظه‌ای که این کارو می‌کنی

    این خداست که برات مشتاقه

    خداست که داره بهت می‌گه این کارو بکن

    این خداست که به تو توفیق این رو داده، که به یادش باشی

    (حتی اگه فقط برای رفع مشکل خودت بهش رو کنی)

     

    خدا از این طریق باهات صحبت می‌کنه

    تا راهنمائیت کنه

    حتی خوندن یه جمله‌ی کوچیک، که یاد خدا رو توی دلت زنده کنه دست کم نگیر..

    پاسخ:
      :)
  • سفیـــر نـــور
  • سلام آبجی:))))

    خوبی؟


    آرامش......
    +++++++++++++


    دعام کن خواهری
    التماس دعا
    یازهرا
    پاسخ:
    سلام عزیز دلم :)
    الحمدلله خوبیم! :))
    چشم چقد میدی دعات کنم؟!!!!!! دی: !
  • ₪بنـت الهـدی₪
  • قشنگ بود دوستم
    پاسخ:
    فدا مدات دوسم!
    سلام

    التماس دعا


    پاسخ:
    علیک سلام :)
    الهی و ربی من لی غیرک..
  • گلبرگ دانلود
  • سلام ، منتظر قدوم سبزتان هستیم .
    شما لینک شدید لطفا مارا با عنوان گلبرگ دانلود لینک نمایید .
    یاعلی
    سلام
    عالی بود...
    "یا ستار العیوب"...

    یا حق.
    پاسخ:
    سلام عزیزم ممنون :)
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامـ
    خداقوتـــ
    در هوایت بیقرارمــ
    سر ز کویت بر ندارمــ
    روز و شب را همچون خود مجنون کنمــ
    بروزمـ با "اَللّهُمَّ ارْزُقْنا کربــ بلا "
    التماس دعا
    یازهراکربـــ بلا ان شاءالله
  • سراجا منیرا
  • با سلام

    مجموعه پوسترهای اعیاد شعبانیه برای دانلود و چاپ جمع آوری شده
    ان شاء الله مورد استفاده قرار بگیره

    http://www.seraj8.ir/?p=4065

    سلام
    قشنگ بود 
    لینکتون کردم
    پاسخ:
    سلام ممنون
    منم لینکت کردم عزیزم
  • غریبه غریب
  • سلام بلامیسر تو چطور مطوری؟؟؟

    زیاد نت نمیام

    درسا نمیزارن کهههههه:(
    پاسخ:
    این بیانم که برا من سه روز یه بار باز میشه {-15-}
    دیوونم کرده دیگه{-60-}
    دلمون خوشه به همین ستارالعیوبی اش . . .

    سلام علیکم.

    ماه شعبان، ماه رسول خدا و ماه شادی آل الله بر شما مبارک! (:

    إنشاءالله بهترین ها را از صاحبان این ماه بگیرید.

    برای ما هم دعا کنید،

    یا حق.

    پاسخ:
    سلام علیکم :)
    همچنین :*
     به زندگی هر کی نگاه می کنم خنده ام می گیره
    مردم خدا را در حد خودشون می بینن در حالی که خدا آنها را در حد خودش می خواد
    یا ستارالعیوب
    سلام
    خداقوت

    احیای نیمه شعبان رو جدی بگیریم

    http://fanous.blog.ir/1393/03/16/%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%A8-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%85-%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D8%AC

    واقعا این ستارلعیوب بودن خدا نبود ما میخواستیم چکار کنیم؟!
    خدایا شکرت

    متن هم مثل همیشه ماهرانه نوشتی، تشکر
    پاسخ:
    متنش از خودم نبود آقا محمد
    ممنون که اومدین
  • یا فاطمه الزهرا
  • مهدی جان 
    گریه درمان دلم بود و نمیدانستم
    مرض سوختن نیز دوایی دارد...
    اِلی َمتی اَحارُ فیکَ یا مَولای؟؟
    تا به کی(در انتظارت) حیران و سرگردان باشم؟؟
    اللهم عجل لولیک الفرج.

    سلام علیکم
    بسیار عالی بود.
    ان شالله موفق باشید
    التماس دعا
    یازهرا سلام الله علیها
    پاسخ:
    سلام علیکم :)
    ممنون از حضورتون :)
    سلام موفق باش عزیزم که اینقدر معتقد و محجوبی آبجی مهربونم
    پاسخ:
    سلام
    ممنون :)
  • پایگاه مجازی لبیک ...
  • سلام.
    مرسی.
    یا علی...
  • تخریبچی جامانده
  • ای شهید ، ای آنکه بر کرانه ی ازلی و ابدی وجود برنشسته ای!
    دستی برآر و ما قبرستان نشینان عادات سخیف را نیز از این منجلاب بیرون کش...
    "سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی"

    شـادی روح شــهدا صــلوات      

  • اینجا ستاره ای تنهاست
  • خیلی زیبا بود...
    با احترام لینک شدید
    التماس دعا
    در پناه حق
    هیا بزرگ وبلاگ! در حال اجرا یک وبلاگ مشابه این
    نیاز به مقدار زیادی از کار؟ من تقریبا هیچ کامپیوتری ندارم
    برنامه ریزی شده بود، اما امیدوار بودم که شروع کنم
    وبلاگ خود را به زودی. به هر حال، اگر شما هر ایده یا راهنمایی برای صاحبان وبلاگ جدید دارید، لطفا به اشتراک بگذارید.

    من درک می کنم این موضوع غیرممکن است، اما من به سادگی نیاز دارم
    بپرس متشکرم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">