˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

... به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم

˙·˙•☁☂هیســ ـ ـ ـ ــ ☂☁•˙·˙

........ دلــــــم یک جمکــران دو نفـــره میخواهد .........
.............. یک گنبـــد فیــــــــــرو زه ای و ................
.................. یک دل سیـــــــر سکوت ..................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✜✜ اَللّهُــــــمَّ کُنْ لِوَلِیِّــــــکَ الْحُجَّــــةِ بْنِ الْحَسَـــــنِ ✜✜
✜✜ صَلَواتُـــــکَ عَلَیْــــــــهِ وَعَلــــــــــى آبائِـــــــــــهِ ✜✜
✜✜ فـــی هـــذِهِ السّاعَـــــةِ وَ فــــی کُـلِّ ساعَـــــةٍ ✜✜
✜✜ وَلِیّــــــاً وَحافِظـــــــــــاً وَ قائِــــــــداً وَ ناصِـــــــراً ✜✜
✜✜ وَ دَلیـــــــــلاً وَ عَیْنـــــــــاً حَتّــــــــى تُسْکِنَــــــهُ ✜✜
✜✜ أَرْضَـــــــکَ طَوْعـــــاً وَ تُمَتِّعَـــــــهُ فیــــها طَویــلاً ✜✜

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

...........همان روز که غرق دنیای خودم بودم.............
...................شهادت از پیشم رفت....................
......................بی خداحافظی ........................

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ◈◈◈ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دلت که بگیره

شنبه, ۸ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

دلت که بگیره دیگه مهم نیست چقد ادم خوب تو زندگیت وجود داره


چند نفر با لبخند بهت نیگا میکنن


چند نفر دوس دارن حرفاتو بشنون


چقد براشون مهمی 


چقد دوست دارن


چقد مهمه که زندگی کنی


چقد


چقد


چقد


دلت که بگیره


فقط باید زااااااااااااااااااار بزنی 


زااااااااااار


جالب اینکه خالیم نمیشی...!!


خدای تنهایی من


هیشکیو ندارم


مخم داره منفجر میشه


از زمین و زمان دلگیرم

کمکم کن.....

  • ღ فاطمه ღ

نظرات  (۶)

سلام.
ممنون از شما.
زیبا بود.
در صورت تمایل بفرمایید تا تبادل لینک کنیم.
مطلب جدید گذاشتید بهم اطلاع بدید که آپید و اینکه من برسم خدمدتون.
در پناه حق پایدار باشید.
یا علی...
http://labeik.blog.ir/
پاسخ:
سلام
چشم
اون کامنتتونو تایید کردم
نتونستم بیام
ببخشید یکم درگیرم فعلا
لینکتون کردم
یاعلی...
  • محتشم چهرازی
  • دلت که بگیره

    فقط باید زااااااااااااااااااار بزنی 

    زااااااااااار!!!

    آخی
    چقد دلم گرفت...
    آه
    جز تو ای جان جهان دادرسی نیست مرا.....
    آه بی تا ب شدن عادت کم حوصله هاست...

    پاسخ:
    مثل عکس رخ مهتاب که افتاده دراب
    در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست :(

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">